ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Н. В. ЯВОРСЬКА Чернівецький юридичний інститут Національного університету “Одеська юридична академія”

Анотація

Актуальність потреби у нових формах та засобах формування й удосконалення професійної компетентності фахівців зумовлюють глобальні світові процеси, зокрема такі, як стандартизація професійних компетентностей та відкритий інформаційний простір. Тому мета дослідження полягає в позиціонуванні авторських організаційно-педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх юристів засобами іноземної мови. Автор з’ясовує актуальну сутність понять „засоби навчання” та „засоби іноземної мови”. Акцентується увага на використанні відкритих освітніх іншомовних ресурсів як нових та актуальних навчальних засобів. Виявляються актуальні тенденції розвитку засобів іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх юристів (все ширше їх використання в процесі професійної підготовки; залежність від процесів глобалізації та інформатизації, стрімкого розвитку технологій; орієнтованість на інформаційне суспільство та відкриті освітні іншомовні ресурси; засоби іноземної мови є продуктом потужних стейкхолдерів: міжнародних організацій, професійних асоціацій, інституцій, чиїм завданням є просування певної мови в світі). Також автор пропонує класифікацію засобів іноземної мови для формування професійної компетентності майбутніх юристів (за загальними властивостями та по групах). Найбільш активно у дослідженні автор використовує методи наукового пошуку, аналізу та синтезу.

Біографія автора

  • автор Н. В. ЯВОРСЬКА, афіліація Чернівецький юридичний інститут Національного університету “Одеська юридична академія”
    асистент кафедри теорії та історії держави та права

Посилання

Войцехівський О.Л. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної діяльності за напрямком „Охорона та за-хист державного кордону” [Текст] / О.Л. Войцехівський // Вісник Національної академії Дер-жавної прикордонної служби України. Педагогічні науки. – 2011. Вип. 4. [Електронний ресурс] / Режим доступу: irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21CO.

Мойсенюк Н.Є. Педагогіка. Навчальний посібник [Текст] / Н.Є. Мойсенюк. – К., 2001, 608 с.

Сучасні засоби навчання іноземних мов. Взято з http://ukrbukva.net/page,10,83129-Sovremennye-sredstva-obucheniya-inostrannym-yazykam.html

Завантаження

Опубліковано

2018-07-27