ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ СЕСТРИНСЬКОЇ СПРАВИ ЗАСОБАМИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Статтю присвячено аналізу експериментального дослідження ефективності педагогічної системи підготовки майбутніх магістрів сестринської справи в умовах дистанційного навчання. Розглянуто етапи проведення педагогічного експерименту (пошуково-теоретичний, констатувальний, формувальний, контрольний). Рівень сформованості готовності майбутніх магістрів сестринської справи до професійної метадіяльності визначався за мотиваційно-ціннісним, когнітивно-комунікативним, операційно-діяльнісним, особистісно-рефлексивним критеріями. Представлено результати сформованості готовності до професійної метадіяльності на рівні кожного з її компонентів.
Посилання
Біловол О. М. Стратегія розвитку та реформування медсестринства в Україні // Буко-винський медичний вісник. – 2007. – № 3. – С. 3–6.
Сурмін Ю. П. Майстерня вченого: підручник для науковця. – К.: Навчально-методичний центр «Консорціум з удосконалення менеджменту освіти в Україні», 2006. –302 с.
Гончаров С. М., Гурин В. А. Методи та технології навчання в кредитно-трансферній си-стемі організації навчального процесу : навч.-метод. посіб. – Рівне : НУГП, 2010. – 451 с.
Сисоєва С. О. Кристопчук Т. Є. Педагогічний експеримент в наукових дослідження неперервної професійної освіти: навч.-метод. посіб. – Луцьк : Волинська обласна друкарня, 2009. – 460 с.
Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження: методичні поради молодим науковцям. – Київ – Вінниця : ДОВ «Вінниця», 2008. – 278 с.
Єльникова Г. В., Борова Т. А., Касьянова О. М. Полякова Г. А. Адаптивне управління: сутність, характеристика, моніторингові системи: колективна монографія. – Чернівці : Тех-нодрук, 2009. – 572 с.
Лукащук І.В. З досвіду впровадження нових форм навчальної роботи / І.В. Лукащук, В.Д. Шинкарук // Міжнародна конференція, присвячена підготовці медсестринства в Україні. Тези. – Чернівці-Київ, 1995. – С. 42-44.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).