ПРОВІДНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МАЙБУТНІХ ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
Анотація
У статті з’ясовано головні характеристики контролю й оцінки рівня навчальних досягнень майбутніх землевпорядників як провідного ситуативного вияву моніторингу навчальних досягнень майбутніх фахівців. Обґрунтовано сутнісні відмінності між контролем навчальних досягнень та моніторингом у сфері професійної підготовки фахівців. Сформульовано висновок, що саме моніторинг навчальних досягнень забезпечує системність контролю рівня засвоєння знань, умінь та навичок майбутніми землевпорядниками у процесі фахової підготовки та вивчення ними спеціальних дисциплін.
Посилання
Єрмакова С. С. Сутність, зміст та функції моніторингу професійної підготовки май-бутніх викладачів ВТНЗ / С. С. Єрмакова // Південноукраїнський правничий часопис. – 2011. – № 1. – С. 288-292.
Ефимов В.Н. Модернизация образовательных систем: от стратегии до реализации: Сборник научных трудов / Науч. ред. В.Н. Ефимов, под общ. ред. Т.Г. Новиковой. – М.: АПК и ПРО, 2004. – 192с.
Коробович Л. П. Забезпечення педагогічних умов успішного моніторингу результа-тивності навчального процесу у ВНЗ [Електронний ресурс] / Л. П. Коробович. – Режим доступу : http://www.narodnaosvita.kiev.ua/vupysku/16/statti/korobovich.htm.
Куделина В. Н. Мониторинг профессионально-личностного развития студентов / В. Н. Куделина // Специалист. – 1999. – №11. – С. 23-25.
Левинтова Н. Е. Современные методы мониторинга уровня подготовки обучающих-ся [Електронний ресурс] / Наталия Евгеньевна Левинтова. – Режим доступу : http://festival.1september.ru/articles/505414/.
Рябова З. В. Моніторинг розвитку навчальної діяльності учнів загальноосвітнього навчального закладу : науково-методичний посібник / З. В. Рябова. – Харків : Гімназія, 2004. – 72 с.
Сергеєва Л. М. Моніторинг фахового успіху випускників професійних навчальних закладів / Л. М. Сергеєва, Г. Г. Русанов, І. В. Ілько / За ред. Л. І. Даниленко, Л. М. Сергеєвої. – К. : ТОВ Етіс-Плюс, 2008. – 96 с.
Шадриков В.Д. Новая модель специалиста: инновационная подготовка и компе-тентностный подход / В. Д. Шадриков // Высшее образование сегодня. – 2004. – № 8.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).