До питання теоретичної і практичної підготовки соціальних педагогів на рівні бакалаврату у фаховій академії м. Штутгарт
Анотація
У статті проаналізовано питання теоретичної і практичної підготовки соціальних педагогів на рівні бакалаврату у фаховій академії м. Штутгарт. З’ясовано, що зміст професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів організовується відповідно до «Закону про вищі фахові школи та фахові академії землі Баден-Вюртемберг» від 1 січня 2005 року. Професійна підготовка соціальних педагогів на рівні бакалаврату у фаховій академії м. Штутгарт характеризується науково-дослідним характером, практичною зорієнтованістю, врахуванням потреб і побажань студентів (перелік предметів за вибором і орієнтація на майбутнє місце роботи).
Посилання
Пришляк О. Ю. Професійна підготовка соціальних педагогів у вищих начальних за-кладах Німеччини : дис. канд.. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Пришляк Оксана Юріївна. – Тернопіль, 2008. – 219 с.
Berufsakademie Stuttgart. Informationen Studienberеich Sozialwesen. – Stuttgart , 2005. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 3.11.2006: <http://www.ba-stuttgart.de/447.0.html>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Berufsakademie Stuttgart. Prüfungsordnung Bachelorstudiengänge. – Stuttgart, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 3.11.2006: <http://www.ba-stuttgart.de/fileadmin/ba/Dokumente/sozialwesen.pdf>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Berufsakademie Stuttgart. Studien- und Prüfungsordnung Sozialwesen. – Stuttgart, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 9.11.2006: <http://www.ba-stuttgart.de/fileadmin/ba/Dokumente/po_sozialwesen.pdf>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Berufsakademie Stuttgart. Studienführer Sozialwesen. – Stuttgart, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 6.12.2006: <http://www.ba-stuttgart.de/fileadmin/ba/Dokumente/stud_fuehrer_soz.pdf>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Berufsakademie Stuttgart. Universite of Cooperative Education. Hauptseite. Studieng-änge. – Stuttgart, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 19.12.2006: <http://www.ba-stuttgart.de/1054.0.html>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Berufsakademie Stuttgart. Vertrag Sozialwesen Bachelor-Abschluss. – Stuttgart, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: 27.12.2006: <http://www.bastuttgart.de/fileadmin/ba/Dokumente/ba_vertrag_sozialwesen.pdf>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Bundesministerium für Bildung und Forschung. Hochschulgesetze der Länder. Hoch-schulrecht. – Berlin, 2006. – [Електронний ресурс]. – Режим досту-пу: 27.08.2006:<http://72.30.186.56/Hochschulgesetze/BundesrepublikDeutschland&d=Ygdh6P4-PWNv&icp=1&.intl=de>. – Загол. з екрану. – Мова нім.
Verordnung des Wissenschaftsministeriums über die Ausbildung und Prüfung der Studierenden der Berufsakademien im Ausbildungsbereich Sozialwesen. Stuttgart, 2001. – 30 S.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).