Наріжні компонент та пов’язані з нм особистісно-професійні якості майбутніх соціальних працівників: моніторинг та формування

Автор(и)

  • S.O. KUBITSKYI KUBITSKYI

Анотація

На основі методу системного спрощення розв’язано завдання щодо визначення наріжних компонентів та пов’язаних з ними особистісно-професійних якостей майбутніх соціальних працівників. Це дозволило як побудувати таблицю відповідності способів освоєння людиною світу (аксіологія, праксеологія, гносеологія) суб’єкт-особистістним, суб’єкт-суб’єктним, діяльністним компетентностям, а також критеріям, показникам, соціально-перцептивному, інтеративному, комунікативному компонентам професійної готовності майбутнього соціального працівника, так і окреслити певні шляхи актуалізації та розвитку зазначених компонентів і діагностичний інструментарій їх вивчення, що у перспективі дозволяє побудувати цілісну систему моніторингу професійної підготовки майбутніх соціальних працівників та розробити ефективні психолого-педагогічні стратегії актуалізації та формування компонентів професійної готовності майбутнього соціального працівника. 

Завантаження

Опубліковано

2018-07-28