Упередження помилок учнів з алгебри в процесі вивчення змістової лінії «враз»
Анотація
Враховуючи стан проблеми методики навчання математики учнів у закладах освіти, результати складання школярами різного рівня підсумкового контролю та типові помилки, яких припускаються учні під час розв’язування завдань з алгебри, що є показником низького рівня знань та не засвоєння навчального матеріалу, ми у своєму дослідженні пропонуємо організацію превентивної діяльності з попередження та недопущення помилок під час вивчення алгебри в основній школі. У статті пропонується до розгляду організація превентивної діяльності вчителя математики з попередження та недопущення в майбутньому однієї з типових помилок учнів під час вивчення теми «Цілі вирази».
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).