Сучасний стан формування інформаційної культур менеджерів у післядипломній освіті
Анотація
У статті подано дефініцію інформаційної культури менеджера, у відповідності до якої – це професійна якість, що характеризується, компетенціями у когнітивному, технологічному, ціннісно-мотиваційному та етично-правовому аспектах інформаційної діяльності та робить більш ефективними отримання, обробку, зберігання й передачу інформації при виконанні професійних функцій. Схарактеризовано актуальний стан формування названої професійної якості. Висвітлено типові підходи, а також тенденції у її формуванні. Зроблено висновок про те, що хоча формуванню різних аспектів інформаційної культури менеджерів приділяється належна увага, недостатньою є підготовка до використання ними «хмарних» сервісів, а також індивідуальних мобільних пристроїв із дидактичними цілями. У зв'язку із цим, перспективним напрямком удосконалення процесу формування інформаційної культури менеджерів у післядипломній підготовці є підвищення уваги до набуття студентами практичних умінь використання цифрових мобільних пристроїв, а також «хмарних» систем управління проектами та даними. При цьому, у процесі формування інформаційної культури, доцільним є знайомство менеджерів організацій із вільним програмним забезпеченням, як альтернативою програмному забезпеченню, що розповсюджується на платній основі.Завантаження
Опубліковано
2019-01-02
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).