Проблема формування рефлексійних умінь молодших школярів засобам сучасних технологій в Україні та закордоном

Автор(и)

  • P. V. Diachuk
  • L. P. Perfileva

Анотація

У статті визначено поняття рефлексійних умінь, які трактуються  як здатність учнів осмислювати і переосмислювати навчальні дії – свої та однокласників, яка виявляється в уміннях аналізувати, оцінювати та коректувати зміст, процес і результати діяльності, що забезпечує суб’єктність школяра у навчанні. У дослідженні представлені види рефлексій у навчальній діяльності молодших школярів за різними ознаками. Використовувався досвід вчених закордонних країн, де визначені дидактичні умови формування рефлексивних умінь молодших школярів у навчальній діяльності.  За основу взятий метод проектів який вважається у світі одним із перспективніших методів навчання.

Посилання

Локк Д. Мысли о воспитании // Хрестоматия по истории зарубежной педагогики. М.: Просвещение, 1981. С. 163-194.

Огієнко О. І. Тенденції розвитку проектної технології у зарубіжній педагогіці XX століття [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://khnu.km.ua/root/res/2-7001-15.pdf

Пеньковских Е. А. Метод проектов в отечественной и зарубежной педагогической теории и практике (на основе сравнительного анализа): автореф. … канд. пед. наук: 13 00 01/ Е.А.Пеньковских, Екатеринбург, 2007. 28 с.

Завантаження

Опубліковано

2019-01-02