Роль духовних цінностей майбутніх педагогів як педагогічна проблема

Автор(и)

  • О. М. Lysenko

Анотація

У статті подано розуміння «цінностей» ученими різних галузей та різних держав. Окремо проаналізовано поняття «духовні цінності», і зазначено, що у науці нема однозначного визначення. Доведено, що саме ціннісні орієнтації є надзвичайно важливими у процесі навчально-виховного процесу. Аргументовано, що виховання духовних цінностей у студентів сприятиме формуванню якісної, сучасної особистості, яка зможе повноцінно функціонувати у сучасному суспільстві.

Посилання

Вижлецов Г. П. Аксіологія: становлення та основні етапи розвитку // Соціально-політичний журнал. 1995. № 6. С. 61-73.

Карпенко З.С. Аксіологічна психологія особистості: [монографія] Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2009. 512 с

Леонтьєв Д. А. Методика вивчення ціннісних орієнтацій. М., 1992, 450 с.

Лоський Н. О. Бог і світове зло. М .: Республіка, 1994. 560 с.

Леонтьєв Д. А. Методика вивчення ціннісних орієнтацій. М., 1992, 239 с.

Мицько В.М. Психологічні особливості аксіогенезу майбутніх психологів: автореф. дис. канд. психол. наук.: 19.00.07. Прикарпатський нац. Університет, Івано-Франківськ, 2007. 18с.

Радчук Г. К. Аксіопсихологія вищої школи : [монографія] Тернопіль : ТНПУ, 2009. 415 с.

Рассел Б. Історія західної філософії: У 2 т. М .: Міф, 1993. Т 1. С.45

Рассел Б. Історія західної філософії: У 2 т. М .: Міф, 1993. Т 1. С.89

Завантаження

Опубліковано

2019-01-02