Організаційно-методичні особливості навчання фахівців з міжнародної комунікації: досвід Великої Британії
Анотація
Актуальність статті пов’язана з тим, що встановлення загальних закономірностей та виявлення особливостей професійної підготовки фахівців з міжнародної комунікації в освітній практиці Великої Британії створює нові можливості для вдосконалення педагогічного процесу, кращого розуміння переваг і недоліків національної системи вищої освіти. Тому цей процес активізує увагу до результатів досліджень з порівняльної професійної педагогіки. Мета статті полягає у розкритті організаційно-методичних особливостей організації навчання майбутніх фахівців з міжнародної комунікації в університетах Великої Британії. Досягненню мети дослідження сприяло використання таких методів: аналіз і синтез, індукція та дедукція, систематизація та узагальнення, порівняння. З’ясовано, що широка палітра та поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання майбутніх фахівців з міжнародної комунікації сприяють розвитку критичного і міждисциплінарного мислення, комунікативних навичок, забезпеченню належної практичної підготовки. Зазначено, що перспективами подальших наукових пошуків убачаємо в дослідженні організації самостійної роботи майбутніх фахівців з міжнародної комунікації, а також особливостей їхнього професійного розвитку.Посилання
Рокосовик Н. В. Роль викладача у дистанційному навчанні (на прикладі вищої школи Великобританії). Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. 2012. № 21. С. 148‒152.
Swartz M., Yazdani M. Intelligent tutoring systems for foreign language learning: the bridge to international communication. Berlin: Springer Science & Business Media, 2012. Vol. 80: Series F: Computer and System Sciences. 347 p.
Gunn V. Approaches to small group learning and teaching. 2007. URL: http://www.gla.ac.uk/media/media_12157_en_pdf.
Imperial College London. Innovative teaching for world class learning. Learning and teaching strategy. URL: https://www.imperial.ac.uk/media/imperial-college/about/leadership-and-strategy/vp-education/public/LearningTeachingStrategy.pdf.
Третько В. В. Теорія і практика професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в університетах Великої Британії: автореф. дис ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського. Вінниця, 2014. 40 с.
Clark E. Problem-based learning: how do the outcomes compare with traditional teaching? British Journal of General Practice. 2006. Vol. 56 (530). P. 722–723.
Walker A., Leary H., Hmelo-Silver C., Ertmer P. Essential readings in problem-based learning. West Laffayete, IN: Purdue University Press, 2015. 384 p.
Cruz C. B. Cross-Cultural simulations in teacher Education: Developing Empathy and Understanding. Multicultural perspectives. 2005. №7(2). Р. 40–47.
Stringer D.M., Cassiday P. A. Activities for improving Cross-cultural Communication. – Boston, MA: Nicholas Brealey Publishing, 2009. 240 p.
Department for Education and Skills. White paper: 14-19 education and skills. 2005. URL: http://www.dfes.gov.uk/skillsstrategy/cited (дата звернення: 15.08.2018).
Журавська Н. С. Методологія проектування інтерактивних курсів на основі європейського досвіду. К.: Вид. центр НАУ, 2010. 143 с.
Чорна О. А. Підготовка вчителів-філологів в університетах Великої Британії засобами електронного дистанційного навчання: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. К. Винниченка. Кіровоград, 2013. 20 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).