Організаційно-методичні особливості навчання фахівців з міжнародної комунікації: досвід Великої Британії

Автор(и)

  • O. V. Moshenets

Анотація

Актуальність статті пов’язана з тим, що встановлення загальних закономірностей та виявлення особливостей професійної підготовки фахівців з міжнародної комунікації в освітній практиці Великої Британії створює нові можливості для вдосконалення педагогічного процесу, кращого розуміння переваг і недоліків національної системи вищої освіти. Тому цей процес активізує увагу до результатів досліджень з порівняльної професійної педагогіки. Мета статті полягає у розкритті організаційно-методичних особливостей організації навчання майбутніх фахівців з міжнародної комунікації в університетах Великої Британії. Досягненню мети дослідження сприяло використання таких методів: аналіз і синтез, індукція та дедукція, систематизація та узагальнення, порівняння. З’ясовано, що широка палітра та поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання майбутніх фахівців з міжнародної комунікації сприяють розвитку критичного і міждисциплінарного мислення, комунікативних навичок, забезпеченню належної практичної підготовки. Зазначено, що перспективами подальших наукових пошуків убачаємо в дослідженні організації самостійної роботи майбутніх фахівців з міжнародної комунікації, а також особливостей їхнього професійного розвитку.

Посилання

Рокосовик Н. В. Роль викладача у дистанційному навчанні (на прикладі вищої школи Великобританії). Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова. 2012. № 21. С. 148‒152.

Swartz M., Yazdani M. Intelligent tutoring systems for foreign language learning: the bridge to international communication. Berlin: Springer Science & Business Media, 2012. Vol. 80: Series F: Computer and System Sciences. 347 p.

Gunn V. Approaches to small group learning and teaching. 2007. URL: http://www.gla.ac.uk/media/media_12157_en_pdf.

Imperial College London. Innovative teaching for world class learning. Learning and teaching strategy. URL: https://www.imperial.ac.uk/media/imperial-college/about/leadership-and-strategy/vp-education/public/LearningTeachingStrategy.pdf.

Третько В. В. Теорія і практика професійної підготовки магістрів міжнародних відносин в університетах Великої Британії: автореф. дис ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського. Вінниця, 2014. 40 с.

Clark E. Problem-based learning: how do the outcomes compare with traditional teaching? British Journal of General Practice. 2006. Vol. 56 (530). P. 722–723.

Walker A., Leary H., Hmelo-Silver C., Ertmer P. Essential readings in problem-based learning. West Laffayete, IN: Purdue University Press, 2015. 384 p.

Cruz C. B. Cross-Cultural simulations in teacher Education: Developing Empathy and Understanding. Multicultural perspectives. 2005. №7(2). Р. 40–47.

Stringer D.M., Cassiday P. A. Activities for improving Cross-cultural Communication. – Boston, MA: Nicholas Brealey Publishing, 2009. 240 p.

Department for Education and Skills. White paper: 14-19 education and skills. 2005. URL: http://www.dfes.gov.uk/skillsstrategy/cited (дата звернення: 15.08.2018).

Журавська Н. С. Методологія проектування інтерактивних курсів на основі європейського досвіду. К.: Вид. центр НАУ, 2010. 143 с.

Чорна О. А. Підготовка вчителів-філологів в університетах Великої Британії засобами електронного дистанційного навчання: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.04 / Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. К. Винниченка. Кіровоград, 2013. 20 с.

Завантаження

Опубліковано

2019-01-02