Актуальні проблем підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіт в умовах трансформації вищої освіт України

Автор(и)

  • S. S. Sliusaruk-Litvin

Анотація

У статті розкрито  актуальні питання підготовки  майбутніх фахівців дошкільної освіти в умовах реформування вищої педагогічної освіти в Україні. На основі вивчення й аналізу наукових психолого-педагогічних розвідок здійснено узагальнення основних поглядів науковців на означену проблему, визначено основні підходи до організації  процесу підготовки майбутніх вихователів,  схарактеризовано основні вимоги до особистості вихователя.  

Посилання

Базовий компонент дошкільної освіти / http://mon.gov.ua/activity/education/doshkilna/basic1/

Бєлєнька Г.В. Формування професійної компетентності сучасного вихователя дошкільного навчального закладу: моногр.. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. 320 с.

Бєлєнька Г., Науменко Т., Половіна О. Дошкільнятам про світ природи. Методичний посібник для вихователів дітей дошкільного віку. К., 2013. 155 с

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. К.: Либідь, 1997. 376 с.

Дубасенюк О. А. Професійна підготовка майбутнього вчителя до педагогічної діяльності : монографія / Дубасенюк О. А.,. Семенюк Т. В, Антонова О. Є. Житомир : Житомир. держ. пед. ун-т, 2003. 193 с.

Загородня Л.П., Тітаренко С.А. Педагогічна майстерність вихователя дошкільного закладу: навч. посіб. 2-ге вид. Суми: Університетська книга, 2010. 319 с.

Івах С. М., Паласевич І. Л. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти під час проходження педагогічної практики. Наукові записки кафедри педагогіки. 2014. Вип. ХХХVІІ. С. 139–144.

Підлипняк І. Ю.Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. 2013. Вип. 44. С. 28 – 34.

Троцко Г.В. Теоретичні питання формування професійно-педагогічної готовності майбутнього вчителя. Розвиток педагогічної іпсихологічної наук в Україні 1992–2002.

Завантаження

Опубліковано

2019-01-02