РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЧНО-ПРОЕКТУВАЛЬНИХ УМІНЬ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті розглядаються особливості фахової підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Акцентується увага на поняттях уміння, проектна діяльність, технологічно-проектувальні вміння та їх інтерпретації у сучасній науковій літературі. Розглядаються особливості формування технологічно-проектувальних умінь магістрів початкової освіти у процесі гурткової роботи, участі у науково-практичних конференціях та впровадження методу портфоліо.Посилання
Великий тлумачний словник сучасної української мови / кер. вид. проекту М. П. Мовчан, В. В. Нісімчук, В. Й. Клічак. К. : Видавництво «Дніпро», 2009. 1332 с.
Выготский Л. С. Лекции по психологии. СПб : СОЮЗ, 1997. 144 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник. 2-ге вид., доп. і випр. Рівне : Волинські обереги, 2011. 552 с.
Дидактико-методична підготовка майбутніх фахівців початкової освіти: компетентнісний підхід: колект. моногр. / за заг. ред.: проф. Л. В. Коваль, А. М. Крамаренко, доц. К. І. Степанюк. Бердянськ: ФО-П Ткачук О. В., 2015. С.388-400.
Енциклопедія освіти / головний ред. В.Г. Кремень. К.: Юрінком Інтер, 2008. 1040 с.
Загнітко А. П. І. А. Щукіна. Сучасний тлумачний словник української мови. Донецьк : БАО, 2012. 960 с.
Коваль Л. Професійна підготовка майбутніх учителів у контексті розвитку сучасної початкової освіти : технологічний підхід : монографія. Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2011. 330 с.
Концепція гуманітарного розвитку України на період до 2020 року Стратегічні пріоритети. 2009. № 3(12). С. 11-30.URL: http: // old.niss.gov.ua/book/StrPryor/StPrior_12/3.pdf.
Крутецкий В. А. Психология обучения и воспитания школьников. М.: Просвещение, 1976. 302 с.
Савченко О. Я. Виховний потенціал початкової освіти: посіб. для вчит. і метод. початкового навчання. 2-ге вид., доповн., і переробл. К.: Богданова А. М., 2009. 226 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).