Концепції підвищення кваліфікації вчителів початкової школи у США і Великій Британії
Анотація
З’ясовано, що розвиток системи перепідготовки та ПК учителів початкової школи упродовж тривалого часу спирається на концептуальні засади педагогіки, що забезпечує функціонування названої системи. Відповідні концепції представлені в статті. Як свідчать результати досліджень концептуальних положень формування освітньої системи ПК учителів у США і Великій Британії, їх характер пов'язаний з розвитком історії країн. Зокрема, розвивається тенденція інтеграції курсової та внутрішкільної форм ПК на базі співробітництва учителів із фахівцями ВНЗ; піднімається питання про демократизацію навчального процесу ПК вчителів початкової школи.
Посилання
American Association for Employment in Education. Education Supply and Demand in the United States. − Columbus, OH: American Association for Employment in Education, Inc., 2010. 12 p.
Balow, N. TRJST and the future of In-service training / N. Balow // Forum for the discussion of new trends in education. 1986. Vol. 29, № 1. P. 6−9.
Carol, A. Guidelines for an Effective Evaluation / Aubrey Carol // British journal of In-service Education.1988. Vol. 14, P. 140−145.
Cowan, G. A Schedule of teaching skills: an aid to self evaluation, development and assessment / G.A. Cowan // British Journal of In-Service Education. 1984.Vol. 11, Nos. l. P. 36−38.
Halsey, A.H., Floud, J. and Anderson, C.A. (eds.) Education, Economy and Society. New York, 1961.
Hawley, W.D. Good Schools: A Synthesis of Research on How Schools Influence Student Achievement. Special issue / W.D. Hawley, S. Rosenholtz // Peabody Journal of Education. 1984. Vol. 4. P. 1−178.
Loevinger J. Some thoughts on ego development and counselling / J. Loevinger // Personal and guidance journal. 1980. Vol. 58. p. 157.
National Center for Alternative Certification [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.teach-now.org/aboutncac.cfm. Назва з екрану. Дата звернення: 23.11.2012.
Reavis, C., Mehaffie, S. Staff Recruitment and In-service Development in Smaller Schools // NASSP Bulletin, 1984. – p. 32.
Reed, D. F., Seyfarth, j. T. Assessing Needs in Rural Schools // The Rural Educator, N.6, Vol. 1, 1984. P. 12.
Андрєєва Галина Борисовна. Подготовка, адаптация и повышение квалификации сельских учителей. Дис. … канд. пед. наук. 13.00.01. М., 2000. 154 с.
Бондарук Я.В. Організація навчального процесу в системі підвищення кваліфікації вчителів у США. Дис. … канд. пед. наук. 13.00.04. Черкаси, 2013. 209 с.
Гаргай Виктор Богданович. Розвитие системы повышения квалификации учителей в Великобритании (конец ХІХ – конец ХХ вв.). Дис. … доктора пед. наук. Новосибирск. 2006. 379 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).