Корпоративна освіта як вимога глобалізованої Економіки: на прикладі США
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2019.04.039Анотація
Розвиток сучасних комп’ютерних і телекомунікаційних технологій забезпечує можливості глобального розвитку бізнесу. У свою чергу глобалізація економіки, в умовах якої можуть виживати лише конкурентоспроможні на світових ринках компанії, стає важливим чинником розвитку корпоративної освіти, адже забезпечення конкурентних позицій неможливе без підготовки кваліфікованих, компетентних працівників. За таких умов автори мають на меті дослідити особливості впливу глобалізованої економіки на розвиток корпоративної освіти у США як країни, що є світовим лідером у цій галузі. Здійснене дослідження дає підстави зробити висновки про те, що глобалізаційні процеси, які охоплюють усі сектори економіки, мають потужний вплив на розвиток корпоративної освіти у США. Визначено, що в умовах глобалізованої економіки необхідність корпоративного навчання зумовлена насамперед такими основними чинниками: розвитком сучасних комп’ютерних і телекомунікаційних технологій, інтеграцією та стандартизацією виробничої діяльності, а також її координацією на глобальному рівні, зростанням мобільності робочої сили та змінами в її структурі, бурхливими імміграційними процесами, виникненням кризових явищ глобального характеру, появою нових конкурентів на ринку, скороченням життєвого циклу продукції.
Посилання
Allen, M. (2010). Corporate uni-versities 2010: Globalization and greater sophistication. The Journal of International Management Studies, 5(1), 48–53.
Baron, A., & Armstrong, M. (2007). Human Capital Management: Achieving added value through people. London, UK: Kogan Page.
Ben-Hur, S. (2015). The Business of Corporate Learning: Insights from Practice. London: Cambridge University Press.
Dealtry, R. (2017). The future of corporate universities: how your company can benefit from value and performance-driven organisational development. Bingly, UK: Emerald Publishing Limited.
Dubasenyuk, O. (2016.). Problemy pedagogizaciyi profesijnoyi osvity v umovax cilozhyttyevogo navchannya osoby stosti v konteksti idej akademika I. A. Zyazyuna [Prob-lems of pedagogicalisation of voca-tional education in conditions of life-long learning in context of ideas of Academician I.A. Ziazun]. In O. A. Dubasenyuk (Ed.), Teoriya i praktyka profesijnoyi majsternosti v umovax cilezhyttyevogo navchannya (pp. 32-58). Zhy`tomy`r: Ruta.
Fay, C. H., McCune, J.T., & Begin, J. P. (1987). The setting for con-tinuing education in the year 2000. In R. G. Brocket (Ed.), Continuing educa-tion in the year 2000 (pp. 15-27). San Francisco: Jossey-Bass.
Finger, M. (2005). Globalization. In L. M. English (Ed.), International en-cyclopedia of adult education (pp. 269-273). London: Palgrave Macmillan.
Hart, G. (1983). Investing in people for the information age. Futur-ist, 17 (1), 10-14.
Hill, C. (1997). Informational Business. Burr Ridge, IL: Ir-win/McGraw-Hill.
Hoyle, R. (2015). Informal learning in organizations: how to create a continuous learning culture. London; New York: Kogan Page Limited.
Lockwood, N. R. (2003). The ag-ing workforce: The reality of the impact of older workers and eldercare in the workplace. Alexandria, VA: Society for Human Resource Management.
Lytovchenko, I. (2016). Rozvytok korporatyvnoyi osvity v konteksti suspil`stva znan`: amerykanskyj dosvid [Development of corporate ed-ucation in context of knowledge socie-ty: The American experience]. Pedagogika formuvannya tvorchoyi osobystosti u vyshhij i zagal`noosvitnij shkolax, 50 (103), 178–183.
McKay, B. (2009). Coke Bets on Russia for Sales Even as Economy Falls Flat. The Wall Street, January 28, A1, A12.
Merriam, S. B., Caffarella, R.S. (1999). Learning in adulthood: A com-prehensive guide. San Francisco: Jossey-Bass Publishers.
Naisbitt, J., Aburdene, P. (1990). Megatrends 2000: Ten new directions for the 1990s. New York: Morrow.
Noe, R. A. (2010). Employee training and development. New York: McGraw-Hill.
Noe, R. A. (2013). Human re-source management: gaining a com-petitive advantage. New York: McGraw-Hill.
Ogienko O. (2016) Facilitation in the context of pedagogical activities. Advanced Education, 5. 85-89. DOI: 10.20535/2410-8286.70621
Rowden, R. W. (1996). Current realities and future challenges. In R. W. Rowden (Ed.), Workplace learn-ing: debating five critical questions of theory and practice (pp. 3–10). San Francisco: Jossey-Bass.
Strother, J. B. (2002). An as-sessment of the effectiveness of e-learning in corporate training pro-grams. Research in Open and Distance Learning, 3 (1), 1-17.
Toossi, M. (2012). Labor force projections to 2020: A more slowly growing workforce. Monthly Labor Re-view, January, 43-64.
Valentine, T. (1997). United States of America: the current predom-inance of learning for the job. In P. Belanger, & S. Valdivielso (Eds.), The emergence of learning societies: Who participates in adult learning? (pp. 95-108). Oxford: Pergamon
Zbryczka, T. (2013). Perevagy stvorennya korporaty vnogo universytetu yak instrumentu rozvytku personalu [Advantages of creating a corporate university as tool for em-ployee training]. Visnyk socialno-ekonomichnyh doslidzhen`, 48, 354-358.
Zieghan, L. (2000). Adult educa-tion, communication, and the global context. In Wilson A. L., Hayes E. R. (Eds.), Handbook of adult and continu-ing education (pp. 312–326). San Francisco: Jossey Bass.
Zelikovska, O. (2010). Cross-Cultural Communication as a Basis of Building Intercultural Competence. Edukacja-Technika-Informatyka, 2(1), 71-75.
Zelikovska, O. (2018). Formu-vannya mizhkulturnoyi kompetentnosti u studentiv IT spetsialnostey: suchasnyy vymir. [Development of the intercultural competence in IT stu-dents: current approach.]. Naukovyy visnyk Instytutu profesiyno-tekhnichnoyi osvity NAPN Ukrayiny. Ser.: Profesiyna pedahohika, (15), 129-135.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).