Феноменологічний огляд В. Ізером процесу читання в контексті його «літературної антропології»

Автор(и)

  • O. D. Lauta Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • S. M. Geiko Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.01.064

Анотація

В статті здійснено філософський аналіз процесу читання в контексті «літературної антропології» В. Ізера. Філософ обґрунтовує активність реципієнта та роль уяви в процесі читання та відтворення тексту, оскільки значущість твору породжує не сам текст, а реципієнт, який намагається зробити текст зрозумілим та перекладним.

Посилання

Izer V. (1997). Vymyshlennoye i voobrazhayemoye. Nabrosok literaturnoy antropologii» [Fictional and imaginary. Sketch of literary antropology]. Novoye lit-eraturnoye obozreniye, (23), 23-41.

Izer V. (2004). Izmeneniye funktsiy filosofii [Change the function of philoso-phy]. Modern literary theory. Moskow, 22-46.

Izer V. (2004). Protses chteniya: fenomenologicheskiy podkhod [Reading process: a phenomenological approach]. Modern literary theory. Moskow, 201-226.

Izer V. (1997). Retseptivnaya es-tetika [Receptive aestetics]. Akademic notebooks, (6), 59-97

Завантаження

Опубліковано

2020-10-26

Номер

Розділ

Статті