Способи удосконалення процесів пам’яті на заняттях англійської мови у закладах вищої освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.02.033

Анотація

У статті пам’ять розглядається як єдиний складний безперервний процес, а також описується вплив викладача на характер процесів пам’яті студента. Досліджено ефективні методи вдосконалення процесів пам'яті різних вчених та особливості сучасних технологій запам'ятовування англійської лексики; описано нетрадиційні способи запам’ятовування слів у методиці навчання англійської мови, які показали хороші результати на практиці. Автором проаналізовано залучення психології до вивчення англійської мови. Показано психологічні аспекти підвищення ефективності запам'ятовування нових слів на заняттях англійської мови. У статті запропоновано викладачам враховувати індивідуальні відмінності студентів у сприйнятті та запам’ятовуванні нової лексики англійською мовою. Розглянуто також використання психологічних методів мнемоніки та піктограм на заняттях англійської мови. У статті подано рекомендації щодо позитивних наслідків впливу викладача на характер процесів пам'яті студентів.

Посилання

Dobrovolska, L. Rozvytok pamiati ta uiavy. [Development of memory and attention]. Pochatkova osvita. [Primary education], 1999, no. 11, pp. 58–62.

Dubrovina, I. V., Кruhlov, B. S. (1988). Osobennosti obucheniia i psihicheskoho razvitiia shkolnikov. Мos-kva. pp. 234–236.

Zaiikov, L. V. (1975). Obuchenie i razvitie. Eksperimentalno-pedahohicheskoe issledovanie. Мoskva. pp. 75–77.

Kulish, V. H. (2003). Sposoby zapominaniia anhliiskih sliv. Donets’k. 304 p.

Оvcharenko, K. S. Iak rozvyvaty pamiat, myslennia i rozumovi syly dytyny. [How to develop memory, thinking and mental abilities of a child]. Pedahohika Suhomlynskoho iak vtilennia humanistychnih zahalnoludskih idealiv. [Sukhomlinskii pedagogy as the embodiment of humanistic universal ideals], 1998. no. 3, pp. 120–125.

Petrovskii, А. V. (1999). Оb-schaia psiholohiia. Мoskva. pp. 132 –134.

Pidlasii, І. P. Systema zasvoiennia–zabuvannia. [System of mastering-forgetting]. Pedahohika i psyholohiia. [Pedagogy and psychology], 2001. № 2. pp. 66–70.

Soroka, О. М. Mozhlyvosti kompjuternoi dopomohy v processi navchannia inozemnoi movy [Possibilities of computer assistance in the process of foreign language studying]. Praktychna psyholohiia. [Prac-tical psychology], 2002. № 2. pp. 24–27.

Завантаження

Опубліковано

2020-09-23

Номер

Розділ

Статті