Контроль навчальних досягнень студентів технічних факультетів під час вивчення англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog2021.03.021Анотація
У статті висвітлено підходи до організації контролю навчальних здобутків студентів технічних факультетів під час вивчення англійської мови та представлено власний досвід щодо його проведення. Установлено, що для ефективної організації навчального процесу необхідно систематично оцінювати роботу студентів як під час практичних занять, так і їх самостійної роботи. Під час педагогічної діяльності встановлено, що під час проведення поточного контролю доцільно організовувати попередній та тематичний контролі. Здійснюючи контроль, необхідно враховувати правильність відповідей, повноту розкриття навчального матеріалу та самостійність виконання завдання. Причому, зауважимо, що існують різні рівні засвоєння знань, а саме: рівень розуміння; рівень пізнання; рівень репродуктивної дії; рівень продуктивної дії; рівень творчої дії. Поточний контроль може відбуватися двома шляхами: у вигляді фронтального контролю або індивідуального контролю, усно або письмово, в залежності від мети перевірки. З’ясовано, що не менш важлива увага має спрямовуватися на організацію контролю самостійної роботи студентів, яка спрямована на перевірку засвоєння як теоретичних знань, так і роботи із усними темами. До підсумкового контролю з англійської мови включено як відкриті (надаються питання, на які студент має надати розгорнуту відповідь) , так і закриті (вибрати правильний варіант відповіді) тести.
Посилання
Vasiuk O., Maidaniuk N. (2009) Orhanizatsiia kontroliu navchannia studentiv [Assessment of Students' Academic Achievements] Rezhy'm dostupu [mode of access] : www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vkp/2009_5/st_5.pdf
Kalashnyk N.H., Vertehel V.L. (2005) Samostiina robota - potuzhnyi zasib suchasnoi osvity i vykhovannia [Self Study as Powerful Means of Modern Education]. Zaporizhzhia. 326 s.
Kotova A. V. (2011) Orhanizatsiia kontroliu navchalnoi diialnosti studentiv VNZ pry vyvchenni anhliiskoi movy [University Students' Academic Achievements Control Organisation when Studying English] Vykladannia mov u vyshchykh navchalnykh zakladakh osvity na suchasnomu etapi [Teaching Languages at Higher Institutions]. Vyp. 19. S. 41−47
Kushnir V. S. (2011) Osoblyvosti kryterialno-oriientovanoho testuvannia pry vyvchenni inozemnoi movy profesiinoho spriamuvannia u vyshchii shkoli [Specific Features of Criteria Oriented Tests when Studying Professionally Oriented English in Higher Education Establishments]. Suchasni metody vykladannia iozemnoi movy profesiinoho spriamuvannia u vyshchii shkoli [Modern Methods Specific Purpose Foreign Language Teaching in Higher Education Rezhy'm dostupu [mode of access] : http://confesp.fl.kpi.ua/node/1030
Paladiieva A. (2015) Formy kontroliu movnoi kompetentnosti studentiv na zaniattiakh z inozemnoi movy za fakhovym spriamuvanniam [Forms of Language Competence Assessment when Studying English for Specific Purposes]. Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia [Problems of Modern Teacher Training]. № 12. S. 69 - 76
Robocha prohrama z navchalnoi dystsypliny «Inozemna mova (za profesiinym spriamuvanniam)» Natsionalnoho universytetu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy (2019). 15 s [Steering document "Foreign Language (for Specific Purposes). Natioonal University of Life and Environmental Sciences] Rezhy'm dostupu [mode of access] : https://nubip.edu.ua/node/1438/1
Tsyna A (2005) Typy dydaktychnoi vzaiemodii vykladacha i studentiv u protsesi navchannia [Types of Didactic Interaction of the Teacher and Students during the Educational Process] Zbirnik naukovih prats Poltavskoho derzh. ped. un-tu [Collection of scientific works of Poltava State Pedagogical University] . Vyp. 7 (46). S. 268 - 276.
Tsyna A. (2006) Vyznachennia mety i zmistu kontrolnykh zakhodiv za samostiinoiu robotoiu studentiv pry vyvchenni vuzivskykh dystsyplin (Defining the purpose and the Content of Students' Self Study Control when Studying Subjects at University] Zbirnik naukovih prats Poltavskoho derzh. ped. un-tu [Collection of scientific works of Poltava State Pedagogical University]. Vyp. 4 (51). Poltava. S. 69 - 73.
Cheremska O. (2010) Formuvannia movnoi i komunikatychnoi kompetentsii movnoi osobystosti u vyshchii shkoli [Formation of Language and Communicative Competencies at University]. Vyshcha osvita [Higher Education]. № 12. S. 63 - 72
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).