Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Науковий журнал «Гуманітарні студії: педагогіка, психологія, філософія»
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 12 № 3 (2021)
Том 12 № 3 (2021)
Опубліковано:
2021-11-25
Статті
Вплив стресу на професійну діяльність професорсько-викладацького складу та управління стресом у закладах вищої освіти
S. H. Каchmarchyk
6-11
PDF
Виховання соціально корисних лідерських якостей у студентів гуманітарних спеціальностей (на прикладі науоа)
R. V. Sopivnyk, A. S. Dobronravova
12-20
PDF
Контроль навчальних досягнень студентів технічних факультетів під час вивчення англійської мови
S. V. Tsymbal, N. V. Yaremenko
21-25
PDF
Психотерапевтичні методи лікування тривожно-фобічних розладів: короткий огляд
T. V. Danylova, G. V. Salata, Yu. O. Semenov
26-31
PDF
Стиль мисленнєвої діяльності сучасної студентської молоді як науково-практична проблема
І. О. Ivanova, І. А. Martyniuk
32-42
PDF
Вибір стратегій поведінки подружжям у вирішенні сімейних конфліктів
O. О. Oliinyk
43-48
PDF
Комунікативні установки як фактор суб'єктивного благопочуття особи
L. M. Omelchenko
49-54
PDF
Дослідження схильності до агресивної поведінки серед учнівської і студентської молоді в умовах надзвичайних ситуацій
I. V. Sopivnyk, O. V. Choban
55-65
PDF
Про специфіку репрезентацій маскулінних образів у телевізійних програмах: чи можлива гендерна рівність?
G. P. Bezhnar
66-72
PDF
Тенденції розвитку релігійного життя в україні в умовах трансформації суспільства
S. M. Geiko, O. D. Lauta
73-80
PDF
Етичність використання ембріональних стовбурових клітин в науці та медицині
A. S. Herasymenko, V. P. Kultenko
81-86
PDF
Українські національні архетипи як складові культури
V. М. Kavun
87-92
PDF
Трактування наукової картини світу у контексті розвитку знань
I. I. Vakulyk
93-99
PDF
Реалізація дидактичного принципу систематизації та послідовності в електронних підручниках
O. Yu. Balalaeva
100-105
PDF
Мова
English
українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів