«Особливості проявів тривожних станів молодших школярів із неповних сімей: емпіричний досвід»

Автор(и)

  • L. A. Afanasenko Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • A. R. Amelina Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog2021.04.077

Анотація

У статті наголошено актуальність проблеми проявів тривожних станів молодших школярів із неповних сімей. Розкрито сутність тривоги як емоційного стану (переживання емоційного дискомфорту, пов’язаного з очікуванням неблагополуччя) та особистісної властивості (підвищеної схильності почуватися занепокоєним за будь-яких життєвих ситуацій). Наведено результати дослідження тривожних станів молодших школярів із неповних сімей, які дозволили визначити найвищий рівень прояву тривожності у різних життєвих ситуаціях та виокремити домінуючі чинники її формування.

Посилання

Andreeva T. V. Semejnaya psihologiya. SPb. : Rech, 2004.

Nejmark M.Z. Affekty u detej i puti ih preodoleniya. Sovetskaya pedagogika. 1963. №5. s. 38-40.

Petrovskaya L.A. Kompetentnost v obshenii. M.: MGU, 1989. 216 s.

Child Psychology and Development For Dummies. John Wiley & Sons. 2011. 388 r.

Завантаження

Опубліковано

2021-12-17

Номер

Розділ

Статті