Рецензія

Автор(и)

  • I. V. Sopivnyk Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

Анотація

На сьогоднішній день суспільно-політична ситуація ускладнена тим, що війна триває і важко передбачити час та спосіб її розв’язання. Це посилює тривожні настрої в суспільстві, страхи і вимагає впровадження програм та методик, які б базувалися на концептуальних засадах поєднання традиційних, інноваційних, альтернативних матеріалів, спрямованих на реалізацію розвивальних, виховних, навчальних цілей і єднання психологічної, медико-оздоровчої, педагогічної, правової та соціальної реабілітації дітей. З метою забезпечення прав вразливих категорій дітей, зокрема тих, що постраждали від жорстокого поводження, у тому числі насильства, а також збройного конфлікту та воєнних дій, на отримання якісних соціальних послуг, психологічної допомоги та соціально-психологічної реабілітації. У колективній монографії розглянуті  теоретичні та практичні засади соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді, в тому числі з ООП, від наслідків війни. Видання орієнтовaне нa фахівців, які прaцюють у системі як загальної, так і спеціальної освіти, перш за усе психологів, соціальних працівників, фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, для сімей, які виховують дітей з особливими освітніми потребами/ Рецензована колективна монографія є результатом роботи авторського колективу науково-дослідної теми «Соціально-психологічна реабілітація дітей та молоді з особливими освітніми потребами засобами інклюзивного туризму» (державний реєстраційний номер: 0119U103978) Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ураховуючи зазначене вище, колективна монографія «Соціально-психологічна реабілітація вразливих категорій громадян від наслідків війни» може бути рекомендована до друку.

 

 

Завантаження

Номер

Розділ

Статті