Соціально-гуманітарна складова підготовки філологів: кроскультурні особливості мовної особистості
Анотація
У статті розглянуто поняття «кроскультурність» як комплекс-
на галузь наукового знання про мову в контексті гуманізації освіти та з
урахуванням європейського рівня вимог у галузі підготовки фахівців з
вищою філологічною освітою. Такі міждисциплінарні поняття як «мовна
особистість», «мовна свідомість», «мовна поведінка», «міжкультурна
комунікація» знайшли відображення в теоретичному аспекті. Поняття
«кроскультурність» описано як один з визначальних елементів сучасно-
го світорозуміння, який сприяє більш точному розумінню проблеми ку-
льтурної ідентичності певного людського співтовариства в процесі
кроскультурної взаємодії та взаємозбагачення.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).