Теорія і методика організації групової взаємодії здобувачів освіти в командних видах спорту
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.16-23Анотація
У статті подано теорію і методику організації групової взаємодії здобувачів освіти в командних видах спорту. Щоб підвищити рівень фізичного розвитку людини, фізичної підготовленості й стан здоров’я здобувачів освіти, який має чітку тенденцію до постійного погіршення, необхідно прищеплювати любов до спорту, здійснювати якісну підготовку фахівців та організацію спортивних заходів ще у школі. І фізкультурно-спортивні заходи дозволяють вирішувати ці питання. У процесі спортивних заходів при організації групової взаємодії здобувачів освіти в командних видах спорту здійснюється і розумове виховання учасників. Тут мають місце два види зв’язку: безпосередній і опосередкований, які розкрито у статті. В іграх і спортивних змаганнях укладені багаті можливості для формування норм колективної поведінки. З’ясовано основні питання підготовки та організації спортивних заходів у школі взагалі, і організації групової взаємодії здобувачів освіти в командних видах спорту, зокрема. Функції викладачів фізичної культури і спорту, організаторів змагань, і групової взаємодії здобувачів освіти в командних видах спорту, спортивних суддів і спортивних лікарів, пов'язані з організацією і проведенням спортивних змагань, різняться в залежності від характеру діяльності цих людей. Спортивні змагання, де необхідним є організація групової взаємодії здобувачів освіти в командних видах спорту є стимулом для систематичних тренувань і сприяють зростанню спортивних результатів, якщо вони проводяться регулярно. Під час організації групової взаємодії здобувачів освіти в командних видах спорту удосконалюються поставлені на заняттях фізичною культурою і спортом завдання, щодо вдосконалення фізичної та теоретичної підготовки особистості. Задоволення від спортивних, яскравих, емоційних видовищ виникає внаслідок співучасті в них глядача. Спортивне змагання повинно бути правильно і чітко організовано. Від його грамотної побудови залежить успішність спортивного заходу.
Посилання
Bida O. A., Shevchenko O. V. (2018) Teoriya i metodyka orhanizatsiyi sportyvnykh svyat i vydovyshch [Theory and methods of organizing sports festi-vals and spectacles]. Obriyi. Naukovo-pedahohichnyy zhurnal. Fakhove vydannya Ivano-Frankivsʹkoho oblasnoho instytutu pislyadyplomnoyi pedahohichnoyi osvity. 2 (47). 83–85.
Horbunova V. V. (2014). Psykholohiya komandotvorennya: Tsinnisno-rolʹovyy pidkhid do formuvannya ta rozvytku komand [Psychology of team building: A value-role approach to the formation and develop-ment of teams]: monohrafiya. Zhytomyr: Vyd-vo ZHDU im. I. Franka. 380.
Dukhovnyy L. F., Hmyrya H. V. (2017). Zdorovʺyazberezhuvalʹni navchalʹni zanyattya z fizychnoho vykhovannya v zahalʹnoosvitnikh shkolakh [Health-saving educational classes on physical education in secondary schools]. Zahalʹna teoriya zdorovʺya ta zdorovʺyazberezhennya: kolektyvna monohrafiya / za zah. red. prof. YU. D. Boychuka. 388-394.
P. P. Hornostay, L. H. Chorna, O. L. Korobanova, O. T. Pletka, H. V. Tsyhanenko. Optymizatsiya hrupovoyi vzayemodiyi v malykh hrupakh [Optimizing group interaction in small groups] ; za nauk. red. P. P. Hornostaya; Natsionalʹna akademiya pedahohichnykh nauk Ukrayiny, Instytut sotsialʹnoyi ta politychnoyi psykholohiyi. Kropyvnytsʹkyy: Imeks-LTD, 2020. 126.
Osnovni pytannya pidhotovky ta orhanizatsiyi sportyvnykh zakhodiv u shkoli [Basic issues of preparation and organization of sports events at schoo]. Available at: http://sdo.mgaps.ru/books/K19/M11/p1/5.pdf
Pozdnyakova I. V. (2017) Metodyka orhanizatsiyi fizkulʹturno-sportyvnoho zakhodu na munitsypalʹnomu rivni [The method of organizing a physical culture and sports event at the municipal level]. Available at: https://translate.google.com/translate?hl=uk&sl=ru&u=http://www.econf.rae.ru/pdf/2017/11/6504.pdf&prev=search
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).