Середовище Google Classroom для доставки різнотипного навчального контенту під час дистанційного навчання

Автор(и)

  • O. Glazunova Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • T. Saiapina Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • V. Korolchuk Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml
  • T. Voloshyna Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog14(1).2023.24-32

Анотація

Стрімкий розвиток інформаційних технологій, виклики спричинені пандемією та військовими діями на території України сприяли вимушеній необхідності закладів освіти переходити на нові форми, методи та засоби організації освітнього процесу, а також забезпечення здобувачів освіти необхідним різнотипним навчальним контентом для якісного надання освітніх послуг в синхронному та асинхронному режимах. У статті розглянуто питання проєктування та використання освітнього інструменту Google Classroom для організації дистанційного навчання у закладах вищої освіти, зокрема для доставки різнотипного контенту здобувачам освіти. Представлено етапи проєктування цифрового середовища на основі Google Classroom, а саме: (1) створити Google Classroom; (2) розробити структуру курсу та налаштувати потік; (3) створити завдання; (4) інтегрувати сервіси Google Workspace; (5) інтегрувати зовнішні інструменти; (6) долучити студентів; (7) додати та налагодити зворотний зв’язок; (8) здійснити моніторинг успішності. Учасниками експерименту були студенти 1 курсу галузі знань 12 Інформаційні технології Національного університету біоресурсів і природокористування України. З метою вивчення ефективності застосування Google Classroom для доставки різнотипного навчального контенту під час дистанційного (змішаного) навчання студентам було запропоновано заповнити анкету за розробленими критеріями (якість навчального контенту; зручність отримання доступу до навчального контенту; функціональність; комунікація; доступність) та відповідними показниками оцінки Google Classroom для доставки різнотипного навчального контенту в сучасних умовах здобуття освіти. У цій роботі наведено аналіз думок 164 студентів-експертів закладу вищої освіти. Визначено потребу розробки методики створення та доставки різнотипного навчального контенту використовуючи освітній інструмент Google Classroom.

Посилання

K. Beaumont (2018). Google Classroom: onlajn-navchalne seredovishhe dlya pidtrimki zmishanogo navchannya. [Google Classroom: An online learning environment to support blended learning.] Compass Journal of Learning and Teaching 11(2). DOI: 10.21100/compass. v11i2.837

Sultanova L. Yu., Tsiuni-ak O. P., Milto L. O., Zheludenko M. O., Lyktei L. M., Petrenko L. M. and Uchitel A. D. Potencial veb-servisu Google Classroom dlya vikladachiv vishhih navchalnih zakladiv v umovah pandemiyi. [The potential of Google Classroom web service for lecturers of higher educational establishments under pandemic conditions.] http://ceur-ws.org/Vol-2879/paper19.pdf

Widiyatmoko A. (2021). Efektyvnist google classroom yak instrumentu dlia pidtrymky onlain-navchannia pryrodnychykh nauk: ohliad literatury. [The effectiveness of google classroom as a tool to support online science learning: a literature review. Journal of Physics: Conference Series]. 1918 (2021) 052069. doi:10.1088/1742-6596/1918/5/052069

Adit Gupta, Pooja Pathania (2021). Vyvchyty vplyv Google Classroom yak platformy dlia navchannia ta spivpratsi na rivni pedahohichnoi osvity. [To study the impact of Google Classroom as a platform of learning and collaboration at the teacher education level.] Education and Information TechnologiesVolume 26 (1), 843–857. https://doi.org/10.1007/s10639-020-10294-1

Mohamad Syafiq Ya Shak, Mohd Haniff Mohd Tahir, Airil Haimi Mohd Adnan, N Shushma Devi Piaralal, Dianna Suzieanna Mohamad Shah. Google Classroom yak spryimaiut vykladachi: ohliad. [Google Classroom as Perceived by Educators: An Overview.] Malaysian Journal of Social Sciences and Humanities (MJSSH), Vol-ume 6, Issue 7, (page 360 - 369), 2021 DOI: https://doi.org/10.47405/mjssh.v6i7.867

Dina Nafsirul Rahmah, Graselly, Khoiri Aqilla Arifi, Novita Safitri, Destari. SPRYIMANNIa STUDENTAMY VYKORYSTANNIa GOOGLE CLASSROOM U PROTsESI VYVChENNIa ANHLIISKOI MOVY. [STUDENTS’ PERCEPTIONS OF USING GOOGLE CLASSROOM IN THE PROCESS OF LEARNING ENGLISH.] Indonesian Journal of Research and Edu-cational Review. Volume 1, No. 1, 2021, pp 37-45. https://doi.org/10.51574/ijrer.v1i1.52

GAT Labs for educations. Available at: https://gatlabs.com/education/blog/online-teaching-guide-in-google-workspace/

Завантаження

Номер

Розділ

Статті