Використання штучного інтелекту для формування професійно-термінологічної компетентності майбутніх ветеринарів у процесі навчання англійської мови

Автор(и)

  • O. O. Syrotina Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog14(2).2023.72-78

Анотація

У статті описано потенціал використання штучного інтелекту (ШІ) для формування професійно-термінологічної компетентності майбутніх ветеринарів у процесі навчання іноземної мови. У нашому дослідженні під штучним інтелектом (ШІ) розуміється система комп’ютеризованих інструментів, які використовуються в навчальному процесі та спрямовані на полегшення та вдосконалення роботи викладача, а також на формування інтересу до навчання з боку студентів. Використання ШІ дозволяє викладачу іноземної мови якісно вдосконалювати зміст, методи та організаційні форми навчання з метою посилення інтенсифікації процесу навчання та підвищення якості освіти. Схарактеризовано можливості використання штучного інтелекту в процесі навчання іноземної мови майбутніх ветеринарів. До них належать: термінологія та мовні ресурси, оцінка володіння мовою, моделювання та віртуальне навчання, машинний переклад, аналіз даних та досліджень, віртуальна платформа для спільної роботи, спільне навчання. Встановлено, що можливості використання ШІ для формування професійно-термінологічної компетентності майбутніх ветеринарів на заняттях з англійської мови можуть значно полегшити процес навчання та підвищити ефективність оволодіння спеціальною термінологією.

Посилання

Karpenko, Yu. V. (2019), Etychni pryntsypy zastosuvannya shtuchnoho intelektu v publichnomu upravlinni [Ethical principles of artificial intellectual application in public administration]. Bulletin of the NAPA. Series «Рublic Аdministration». No. 4. P. 93-97.

Levchuk, A. (2015), Shtuchnyy intelekt: linhvistychni aspekty [Artificial Intelligence: Linguistic Aspects]. Naukovyy visnyk Skhidnoyevropeysʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni Lesi Ukrayinky. Seriya: Filolohichni nauky. Movoznavstvo [Scientific Bulletin of Lesya Ukrainka East European National University. Series: Philological sciences. Linguistics]. No. 4. P. 203-207.

Syrotin, O. S. (2016), Formuvannya u studentiv ahrobiolohichnykh spetsialʹnostey profesiyno-terminolohichnoyi kompetentnosti zasobamy inozemnoyi movy [Formation of professional and terminological competence in students of agrobiological specialties by means of a foreign language]. Aktualʹni problemy pedahohiky, psykholohiyi ta profesiynoyi osvity [Actual problems of pedagogy, psychology and professional education]. Vol. 2, No. 2. P. 59–64.

Syrotin, O. S. (2021), Zmistovyy aspekt formuvannya u maybutnikh veterynariv profesiyno-terminolohichnoyi kompetentnosti zasobamy inozemnoyi movy [Substantive aspect of formation of professional-terminological competence of foreign language in future veterinarians]. Scientific journal «Humanitarian Studios: Pedagogics, Psychology, Philosophy. Vol. 12 (4). P. 41-47.

Cherepovska, T., Binkevich, O. (2019), Morphological peculiarities of veterinary terminology in the context of teaching English for specific purposes. Scientific notes of the National University "Ostroh Academy": series "Philology". Vol. 5 (73). P. 310–312.

Coppin, B. (2004), Artificial Intelligence Illuminated. Jones and Bartlett Publishers. 768 p

Syrotin, A. (2021), Some aspects of forming the terminological competence of future agrarian specialists. Euromentor Journal - Studies about education. Vol. 12 (3), P. 50-58.

Завантаження

Номер

Розділ

Статті