Землевпорядна освіта України в умовах євроінтеграціі
DOI:
https://doi.org/10.31548/zemleustriy2019.01.07Анотація
У статті розглянуто актуальні проблеми процесу євроінтеграції у сфері землевпорядної освіти. Доведено необхідність змін у сфері вищої освіти при викладанні дисциплін землевпорядних спеціальностей з огляду на важливість підвищення рівня знань студентів для формування свідомості єдності європейських цінностей та забезпечення працевлаштування, в тому числі на європейському ринку праці. Метою статті є формування підходів та принципів ведення навчального процесу, діяльності вищих навчальних закладів загалом для підвищення рівня знань студентів та формування необхідних професійних навичок і соціальної причетності до європейських процесів у сфері землеустрою. У статті використано метод наукового аналізу, синтезу і узагальнення існуючих національних та європейських підходів викладання дисциплін для студентів землевпорядного профілю. У результаті досліджень встановлено, що необхідно застосовувати комплексний підхід при викладанні дисциплін, який включає: введення нових дисциплін, або тем, у навчальний процес, що вивчають європейські принципи ведення землеустрою; проведення наукових досліджень у цьому напрямку; співпраця з іншими навчальними закладами, представниками органів Держгеокадастру, землевпорядними організаціями; а також вільне поширення наукових досліджень. Викладений матеріал у статті є підґрунтям побудови та удосконалення навчального процесу землевпорядної освіти.
Ключові слова. Євроінтеграція та освіта, землевпорядна освіта, землеустрій.
Посилання
Azhazha, M. A. (2018). Napriamy derzhavnoho upravlinnia modernizatsiieiu osvity v konteksti yevrointehratsii Ukrainy. [Directions of state management of education modernization in the context of European integration of Ukraine]. Investytsii: praktyka ta dosvid, № 8, 94 - 99.
Voloshchuk, M. (2018). Antropohenna evoliutsiia zemlekorystuvannia zakhidnoho rehionu Ukrainy [Anthropogenic evolution of land use of the western region of Ukraine]. Ahrarna nauka ta osvita v umovakh yevrointehratsii: zbirnyknaukovykh prats mizhnar. nauk.-prakt. konf. Ch.1. (20-22 bereznia 2018 r., m. Kam'ianets-Podilskyi). Ternopil: Krok, 19 - 21.
Semenchuk, I. M., & Sklyaruk, T. I. (2017). Upravlinnia zemelnymy resursamy v umovakh yevrointehratsii [Land management in the context of European integration]. Ahrosvit, № 3, 18 - 23.
Andrushchenko, T. V. (2015). Natsionalne ta zahalnoliudske yak dominantni tsinnosti suchasnoi osvitnoi polityky (ievropeiskyi kontekst). [National and universal as the dominant values of modern educational policy (European context)] Multyversum. Filosofskyi almanakh, № 9 - 10, 117 - 134.
Komisarov, V. F., & Kovalova, L.P. (2013). Problemy ta perspektyvy osvitnoi yevrointehratsii Ukrainy. [Problems and perspectives of educational eurointegration of Ukraine] Vseuk. nauk. - prakt. konf. «Naukovo-metodychni pidkhody do vykladannia upravlinskykh dystsyplin v konteksti vymoh rynku pratsi» 11 - 12 kvitniia 2013 r., 46 - 49.
Adomßent, M., Fischer, D., Godemann, J., Herzig, C., Otte, I., Rieckmann, M., & Timm, J. (2014). Emerging areas in research on higher education for sustainable development-management education, sustainable consumption and perspectives from Central and Eastern Europe. Journal of Cleaner Production, 62, 1-7. doi: /10.1016/j.jclepro.2013.09.045 . Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0959652613006586
https://doi.org/10.1016/j.jclepro.2013.09.045
Frank, A. I., & Silver, C. (2018). Envisioning the Future of Planning and Planning Education. (pp. 235 - 250). In Cham (ed.), Urban Planning Education. Springer International Publishing. doi: 10.1007/978-3-319-55967-4_16 . Available at: https://www.researchgate.net/publication/318163177_Envisioning_the_Future_of_Planning_and_Planning_Education
https://doi.org/10.1007/978-3-319-55967-4_16
Wezel, A., Goette, J., Lagneaux, E., Passuello, G., Reisman, E., Rodier, C., & Turpin, G. (2018). Agroecology in Europe: Research, education, collective action networks, andalternative food systems. Sustainability, 10(4), 1214 - 1232. doi: 10.3390/su10041214. Available at: https://www.mdpi.com/2071-1050/10/4/1214
https://doi.org/10.3390/su10041214
Nölting, B., & Mann, C. (2018). Governance strategy for sustainable land management and water reuse: Challenges for transdisciplinary research. Sustainable Development, 26(6), 691 - 700. doi: /10.1002/sd.1739. Available at: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/pdf/10.1002/sd.1739
https://doi.org/10.1002/sd.1739
García-Martín, M., Bieling, C., Hart, A., & Plieninger, T. (2016). Integrated landscape initiatives in Europe: multi-sector collaboration in multi-functional landscapes. Land Use Policy, 58, 43 - 53. doi: 10.1016/j.landusepol.2016.07.001. Available at: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/-S0264837715301976
https://doi.org/10.1016/j.landusepol.2016.07.001
Budziak, O. S., Budzyak, V. M. (2018). Ekolohizatsiia zemlekorystuvannia v konteksti yevrointehratsiinykh protsesiv. [Ecologization of land use in the context of European integration processes] Investytsii: praktyka ta dosvid, № 11, 6 - 11.
Yasinetska, I.A. (2016). Mozhlyvosti zastosuvannia mizhnarodnoho dosvidu upravlinnia zemelnymy resursamy v Ukraini. [Possibilities of applying international experience of land resources management in Ukraine]. Mykolaivskyi natsionalnyi universytet imeni V.O. Sukhomlynskoho, №12, 188 - 192.
Hochkirch, A. , Schmitt, T. , Beninde, J. , Hiery, M. , Kinitz, T. , Kirschey, J. , Matenaar, D. , Rohde, K. , Stoefen, A. , Wagner, N. , Zink, A. , Lötters, S. , Veith, M. and Proelss, A. (2013), Europe Needs a New Vision for a Natura 2020 Network. Conservation Letters, 6, 462 - 467. doi: 10.1111/conl.12006. Available at: https://www.researchgate.net/publication/235759158_Europe_needs-_a_new_vision_for_a_Natura_2020_network
Завантаження
Додаткові файли
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).