Маркетинговий механізм розвитку ринку органічної продукції в Україні

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31548/bioeconomy2020.04.011

Ключові слова:

органічне виробництво, ринок органічної продукції, органічний сектор, стратегія розвитку, розвиток ринку, маркетингові стратегії.

Анотація

У статті проаналізовано стан та перспективи розвитку виробництва й реалізації органічної продукції в Україні. Охарактеризовано наявний ресурсний потенціал для виробництва органічної сільськогосподарської продукції, її експорту та споживання на внутрішньому ринку.

Визначено, що органічний сектор сільськогосподарської галузі України є досить перспективним напрямом в аграрній сфері. Розглянуто необхідність формування і впровадження маркетингового стратегічного підходу, спрямованого на розвиток сектору органічного виробництва.

Наведено основні концептуальні елементи й базові пріоритети маркетингової стратегії розвитку ринку органічної продукції. Представлено модель та алгоритм формування маркетингової стратегії розвитку органічного виробництва в Україні, де враховано особливості функціонування підприємств аграрного сектору економіки, що забезпечить урахування всіх чинникыв впливу на результати виробництва.

Звернено увагу на те, що новизна запропонованої стратегії полягатиме в зосередженні на напрямах удосконалення системи розвитку органічного сектору в Україні.

Встановлено, що впровадження запропонованих маркетингових стратегій розвитку органічного виробництва дасть змогу вивести цей напрям діяльності на новий рівень ефективності.

Посилання

BRDO Office of Effective Regulation. Green Paper Organic Production and Circulation Market, 2017. https://eu4business.eu/files/medias/regulation.gov_.ua_green_book_prdo_organic_products.pdf

Organic in Ukraine / Federation of Organic Movement of Ukraine [Electronic resource]. - Access mode: www.organic.com.ua.

AgroPolit Organic Products Market of Ukraine - 2018: state and challenges 2019. https://agropolit.com/blog/313-rinok-organichnoyi-produktsiyi-ukrayini-2018-stan-i-vikliki, 2019

ORGANIC UA 2019 - Federation of Organic Movement of Ukraine. Organic in Ukraine Biofah-2019. http://organic.com.ua/organic-v-ukraini/

Organic production in Ukraine. Information and analytical portal of the AIC of Ukraine, 2020 https://agro.me.gov.ua/ua/napryamki/organichnevirobnictvo/organichne-virobnictvo-v-ukrayini

Who in Ukraine produces real organic products Economic Truth, 2019 https://www.jakda.com.ua/publications/2019/04/3/646613/

Ukrinform, 2020 https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2744094-ukraina-eksportue-organicnoi-produkcii-vtrici-bilse-za-obsagi-vnutrisnogorinku.html

Kucher O.V., Hoffman M.O. (2015), Formation of principles of marketing sales policy of enterprises. Bulletin of Kamyanets-Podilsky National University named after Ivan Ogienko: Economic Sciences. Issue 10 Kamyanets-Podilsky: Alphabet, 2015. - P. 174 - 178.

OrganicInfo.ua. Ukraine has significantly strengthened its position in the EU organic market. Annual Report of the European Commission 2020. https://organicinfo.ua/news/ukraina-znachno-posylyla-pozytsii-na-orhanichnomurynku-yes/

Kucher O.V. (2012) Assessment of the development of marketing activities at agricultural enterprises. University scientific notes Journal of Khmelnytsky University of Management and Law № 3 (43). Khmelnytskyi. 2012. P. 535 - 539.

Volodymyr I, Kucher O., Bilyk T. (2018) Marketing strategy formation for the development of organic production in Ukraine. Proceedings of the 2018 International Scientific Conference 'Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy' No 1, Warsaw, 7-8 June 2018, pp. 34-39. ISBN 978-83-7583-802-2. https://doi.org/10.22630/ESARE.2018.1

Kucher O.V. (2011) Formation of marketing strategy and sales of agricultural enterprises / Monograph / European University. K.: Publishing House of Europe. University, 2011. 164 p.

Kucher O. (2012) Sales activities of agricultural enterprises on the basis of marketing strategies. International Research and Production Journal "Agricultural Economics" № 4. K.: LLC "Editorial Board of the Ministry of Agriculture" Agricultural Economics". - 2012. P 49-53.

Kucher O.V. (2006) Exhibitions and fairs as a means of marketing communications, Collection of scientific works № 14 Podolsk State Agrarian and Technical University of Kamyanets-Podilsky 2006 P. 395 - 398

International exhibitions and fairs. Federation of Organic Movement of Ukraine. http://organic.com.ua/mizhnarodna-vistavka-agro-2019-ta-speczializovanavistavka-yarmarok-organichnih-produktiv-i-tehnologij-organic-2019/

Gołębiewski J., Kucher O. (2020) Development of the Biofuel Market in Ukraine. Annals of the polish association of agricultural and agribusiness economists. Annals Annals PAAAE 2020 Vol. XXII No. (1) Warsaw 2020, Poland https://rnseria.com/api/files/view/1168222.pdf https://doi.org/10.5604/01.3001.0013.7813

Chornyy H.M,. Yastreb M.P. Kucher O.V. (2011) The latest approach to the content of management activities in agricultural formations. Agrarian information research and production journal: science and production,1-3. K.: Agroinkom. P. 80-84.

Milovanov E. Best world practices of state support of organic agricultural production and prospects for Ukraine http://organic.com.ua/wp- content / uploads /2019/10 / svitova_praktyka_derzhavnoi_pidtrymky_organic.pdf

Завантаження

Опубліковано

2021-08-16

Номер

Розділ

Статті