Iнформаційні та телекомунікаційні аспекти нових викликів і вимог до освітніх систем
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(272).2017.0160%20-%20166Анотація
У цій статті розглянуто інформаційно-технологічні аспекти нових вимог до освітніх систем, зокрема щодо використання дистанційного навчання і нових інформаційних засобів в умовах: 1) глобалізації та суспільства знань; 2 ) прискорення розвитку Польщі і всього Європейського Союзу. Освітні технології є одним із головних елементів системи освіти, оскільки вони безпосередньо спрямовані на досягнення головних цілей: навчання і виховання. У наш час в умовах економічних відносин і жорсткої конкуренції на ринку праці особливе значення мають знання, навички та досвід.Науковий аспект полягає у тому, що з кожним роком загострюється необхідність оновлення традиційних розв'язків навчально-виховних проблем. Дистанційну форму навчання ще називають "освітою протягом усього життя" через те, що більшість тих, хто навчається, - дорослі люди. Багато хто з них вже має вищу освіту, проте через необхідність підвищення кваліфікації або розширення сфери діяльності у багатьох виникає потреба швидко і якісно засвоїти нові знання і набути навички роботи. Саме тоді оптимальною формою може стати дистанційне навчання.
Посилання
Bykov, V.Ju. (2009). Modeli orghanizacijnykh system vidkrytoji osvity [Models of Organizational Systems of Open Education]. – K. : Atika, 684.
Kovalj, T.I. (2009) Pidghotovka vykladachiv vyshhoji shkoly:
informacijni tekhnologhiji u pedaghoghichnij dijaljnosti [Teachers of higher education: Information technologies in pedagogical activity]. – K. : Vyd. centr NLU, 380.
Kozlakova, Gh.O.(1997) Teoretychni i metodychni osnovy zastosuvannja informacijnykh tekhnologhij u vyshhij tekhnichnij osviti[Theoretical and methodical bases of application of information technologies in higher technical education]. – K. : IZMN, VIPOL, 180.
Czech, J. Polskie szkoly w swiatowej sieci // “Wyzwania Oswiatowe”. – 2009. – nr.4. – S. 1-2
Shynkaruk, O.V.(2016) Okremi aspekty vdoskonalennia pravovoi bazy vyshchoi osvity v Ukraini [Some aspects of improving the legal framework of higher education in Ukraine]. – K.: Milenium, 2016. – Vyp. 233. – S. 313-322.
Edukacja w Europie: rozne systemy ksztalcenia s szkolenia – wspolne cele do roku 2011. W-wa.,Fund. Rozw.Syst.Eduk, 2008. – 39 s.
Kolodziejczyk, J. Rola nauki w budowaniu spoleczenstwa opartego na wiedzy. Wyzwania stojace przed PAN, “Nauka”, 1/2009. – S.8.
Lastawski, K. Od idei do integracji europejskiej, WSP TWP. – Warszawa, 2008.
Polturzycki, J. Edukacja doroslych za granica. – Torun, 2008. – S. 377.
Rola uniwersytetow w Europie wiedzy. Komunikat Komisji. COM (2008)58. – Bruksela, 2008. – 22 s.
Sielatycki, M. Tworzyc europejskie umysly // Polis. – 2011.- nr 35/36, S. 70
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).