Аналіз програм вивчення іноземної мови майбутніми соціальними робітниками на старших курсах бакалаврату
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog2021.03.140Анотація
Анотація. Стаття дотична до проблеми аналізу та порівняння структурно-семантичного наповнення програм з іноземної мови для підготовки студентів нефілологічних спеціальностей. Метою статті є визначення спільних та відмінних рис у змістовому та структурному наповненні програм вивчення іноземної мови старшокурсниками-майбутніми соціальними робітниками за у певному закладі вищої освіти – Національному університеті біоресурсів і природокористування України протягом 2020-2021 н. р. Результатом дослідження є два висновки. Першим висновком статті є те, що означений вище заклад вищої освіти приділяє значну увагу вивченню іноземної мови через виділення достатньої кількості годин навчального навантаження для розвитку не лише безпосередніх вмінь старшокурсників як майбутніх абітурієнтів магістратури через пояснення методики заповнення робочих зошитів ЄВІ. Достатня увага приділяється загальному філологічному та творчому формуванню студентів. Паралельно фіксується уваги на певних дванадцятьох тематичних блоках та поширених в зошитах ЄВІ граматичних явищах. Виявляються та усуваються індивідуальні прогалини входження в іншомовне середовище задля становлення різнобічної особистості, вироблення soft skills майбутнього соціального робітника. Другим висновком статті є те, що, що програмам підготовки соціальних робітників під час вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням на старших курсах бакалаврату притаманна більша кількість спільних рис, аніж відмінних. Спільні риси щодо п’ятого-восьмого семестрів вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням старшокурсниками спеціальності «Соціальна робота» бакалаврату дотичні до деcятьох категорій: спільної політики оцінювання, спільної шкали оцінювання студентів, спільної кількості модулів для опрацювання у кожному семестрі,навчального навантаження, попередньої загальної мети, попередніх загальних завдань вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням на третьому та четвертому курсах навчання на гуманітарно-педагогічному факультеті Національного університету біоресурсів і природокористування України, відповідного предмету дисципліни та базових компетенцій, загальних вимог до результатів атестаційних занять наприкінці кожного модуля або семестру з подальшим уточненням різного змістового контенту та наявності вимоги укладання та представлення самостійно розробленої тематичної презентації, історії з реального життя «Одного разу…» та певного відповідного діалогу-обговорення поточних проблем соціального робітника кожним студентом майже у кожному семестрі. Відмінні риси щодо п’ятого- восьмого семестрів вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням старшокурсниками спеціальності «Соціальна робота» бакалаврату стосуються у цілому тільки трьох особливостей: помодульної тематики занять, змістового наповнення та різної кількості годин на опрацювання певних тем. Перспективою досліджень є опис результатів подальших педагогічних спостережень у контексті порівняльних характеристик навчальних планів з іноземної мови для підготовки старшокурсників інших спеціальностей в інших закладах вищої освіти.
Посилання
Grabovska, I. V. (2019). Metacommunicative contact-establishing topicalizing questions in modern English dialogic discourse. International journal of philology. 10 (1), 38-41. DOI: http://dx.doi.org/10.31548/philolog2019.0 1.038
https://doi.org/10.31548/philolog2019.01.038
Yakushko, K. H., (2021). Dilova anglijska mova: geodeziya ta zemleustrij. [English business course: geodesy and land planning]. URL: https://elearn.nubip.edu.ua/course/ view.php?id=1032
Yakushko, K. H. (2021). Osoblyvosti organizatsii vyvchennia anglijskoji movy studentamy drugogo kursu fakultety zemlevporiadkuvannia Natsionalnogo universytetu bioresursiv I pryrodokorystuvannia Ukrainy [Special features to organize foreign language studying by the second-year students of the Faculty of Land Management within the National University of Life and Environmental Sciences of Ukraine]. New impetus for the advancement of pedagogical and psychological sciences in Ukraine and EU countries: research matters: collective monograph. Vol. 2. Riga, Latvia: Baltija Publishing. 397-426
https://doi.org/10.30525/978-9934-26-032-2-48
Yakushko, K. H., Polishchuk, A. V., Berezova, L. V. (2021). Tematyka kursiv inozemnoji movy dlia starshokursnykiv spetsialnosti "Geodeziya ta zemleustij". [Foreign language courses themes for the seniour students in specialty "Geodesy and Land Planning"]. International journal of philology. 12 (2). URL:. http://journals.nubip.edu. ua/index.php/ Filol/article/view/15024. DOI: http://dx.doi.org /10.31548/philolog2021.02.126
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).