Mетоди і технології викладання іноземних мов у вищій школі
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog2019.01.121Анотація
Позиція англійської мови в Україні та світі як лідируючого засобу міжнародного спілкування пов'язана, перш за все, зі стрімким розвитком високих інформаційних технологій, економіки, підписанням угод з ЄС. Це підсилює мотивацію студентів ЗВО щодо вивчення англійської мови як основної мови міждержавного спілкування, мови наукових досліджень, бізнесу, політики, торгівлі.
Вивчаючи іноземну мову важко придумати щось нове. Однак за допомогою сучасних технологій можна збільшити ефективність вже відомих методів під час навчання студентів технічних спеціальностей.
Беззаперечним фактом є те, що наша держава потребує висококваліфікованих фахівців, здатних до встановлення ділових контактів та ділового співробітництва з іноземними партнерами, фахівців, які володіють іноземною мовою на професійному рівні, і все це повинно знаходити відображення в робочих навчальних програмах провідних ЗВО. Іноземна мова насьогодні є не просто частиною культури певної нації, але і запорукою успіху майбутньої успішної кар'єри студентів. Досягнення високого рівня володіння іноземною мовою неможливе без фундаментальної мовної підготовки у вищій школі. Викладачеві важливо знати новітні методи викладання іноземної мови, спеціальні навчальні техніки та прийоми, щоб оптимально підібрати та використати той чи інший метод викладання відповідно до рівня знань, потреб, інтересів студентів. Адже раціональне і мотивоване використання методів навчання на практичних заняттях іноземної мови вимагає креативного підходу з боку викладача, адже «педагогіка є наукою і мистецтвом одночасно, тому і підхід до вибору методів навчання має ґрунтуватися на творчості педагога».
Посилання
Golubeva, S. P. (2006). Ispolzovanie kompyuternyh prezentatsiy na urokah angliyskogo yazyka [Using computer presentations in English lessons]. Collection of Scientific Papers, 12, 17-25.
Kosacheva, I, Kosacheva, Yu. (2006). Ispolzovanie autentichnyh videokursov v izuchenii angliyskomu yazyku [The use of authentic video courses in teaching English]. Collection of Scientific Papers, 3, 19-26.
Nesterova, N.V. (2005). Informatsioniye tehnologii v obuchenii angliyskomu yazyku [Information technology in teaching English]. Collection of Scientific Papers, 8, 18-25.
Hudayberganova, E., Hulimetova, B. (2016). Sovremennye metody I tehnologii prepodavania inostrannyh yazykov v vysshey shkolie [Modern foreign approaches, ideas and concepts of continuous education]. Collection of Scientific Papers, 2, 94-97.
Shynkaruk, V.D. Osnovni napriamy modernizatsii struktury vyshchoi osvity Ukrainy [The main directions of modernization of the structure of higher education in Ukraine.] Scientific and practical edition "Higher school". 5, 2007. pp. 3-16.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).