Краса, символізм та алегоризм у середньовічній естетиці

Автор(и)

  • Ірина Григорівна Сидоренко Національний університет біоресурсів і природокористування України

Анотація

Розглянуто окремі питання естетичної теорії, які були розроблені у середньовічний період європейської культури. У даній роботі покладається за мету простежити взаємозв’язок середньовічної ментальності з категорією краси та поняттями символізму й алегоризму. Середньовічні автори розробили своєрідні концепції краси, обґрунтувавши її вияв у чуттєвому світі проекцією божественного. Семіотичне багатство середньовічного світу розуміється як вияв метафізичного явлення.

Біографія автора

Ірина Григорівна Сидоренко, Національний університет біоресурсів і природокористування України

кандидат філософських наук, доцент культурології

Посилання

Tatarkevich, V. (1962). IstorIya estetiki. II. SerednovIchna estetika. Vrotslav, 9 // Tsit.za: Byichkov, V.V. (1981). Estetika pozdney antichnosti (II-III vv.). Nauka, 325.

Kagan, M.S. (1997). Estetika kak filosofskaya nauka. [Aesthetics as a philosophical science] Petropolis, 544.

Heyzinga, Y. (1995). Osen Srednevekovya. [The Autumn of the Middle Ages] Progress-Kultura, 413.

Eko, U. (2014). Iskusstvo i krasota v srednevekovoy estetike. [Art and beauty in medieval aesthetics] AST: CORPUS, 352.

Byichkov, V.V. (1981). Estetika pozdney antichnosti [Aesthetics of late antiquity] (II-III vv.). Nauka, 325.

Le Goff, Zh.(2014). Rozhdenie Evropyi. [The birth of Europe] Aleksandriya, 398.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-31

Номер

Розділ

Статті