Організаційна діяльність тьютора у закладах вищої освіт
Анотація
З позиції oсoбистiснo oрiєнтoванoгo пiдхoду, що спрямований на підтримку активної позиції студента, його самостійності, розкрито діяльність тьютора в освітньому процесі закладу вищої освіти. Визначено його роль; розкрито сутність поняття «тьютор»; проаналізовано функції та завдання тьютора закладу вищої освіти. З цією метою використано комплекс методів, зокрема: аналіз, синтез, узагальнення, порівняння. З'ясовано, що провідною метою діяльності тьютора у закладі вищої освіти є формування професіонала, здатного у майбутньому до власного професійного саморозвитку. В освітньому процесі закладу вищої освіти виокремлюють такі функції тьютора: організаторська, інформаційна, комунікативна та розвивальна Зроблено висновки про те, що, тьюторська діяльність передусім спрямована на індивідуалізацію процесу навчання, стимулювання студента до самостійного вивчення дисципліни; тьютор, здійснюючи організацію самовизначення, самореалізацію людини в професії, надає їй допомогу в розробці індивідуальної освітньої парадигми, тобто забезпечує успішність індивідуальних професійних спроб; нині у закладах вищої освіти функції тьютора розпорошені між куратором академічної групи та керівниками дипломними і магістерськими роботами. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у розкритті історичних аспектів тьюторства в Україні.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.