Педагогічна технологія в системі підготовки учителів технологій
Анотація
У статті проаналізовано поняття педагогічна технологія і технологія навчання. Встановлено, що педагогічна технологія побудована на основі реалізації особистісного, системного і діяльнісного підходів. Педагогічна технологія – це природовідповідна, цілісна система форм, методів і засобів навчання, а також теорія проектування і механізм практичного використання цієї системи для досягнення гарантованого результату під час реалізації науково обґрунтованого дидактичного процесу, незалежно від особливостей (специфіки) предмета, що вивчається. Обґрунтовано, що технологія навчання – поняття близьке, але не тотожне педагогічній технології, оскільки воно відбиває шлях засвоєння конкретного навчального матеріалу (поняття) у рамках певного предмета, теми, питання в межах обраної технології. Технології навчання варіативні і схожі на індивідуальні методики.
Повний текст:
PDFПосилання
Беспалько В. П. Персонифицированное образование // Педагогика. 1998. № 2. С. 12-17.
Гранатов Г. Г. Метод дополнительности в развитии понятий (педагогика и пси-хология мышления): Монография. Магнитогорск: МаГУ, 2000. 195 с.
?льина Т. А. Понятие "педагогическая технология" в современной буржуазной педагогике // Советская педагогика. 1971. № 9 С. 123-129.
Кларин М. В. Педагогическая технология в учебном процессе. М.: Высш. шк., 1989. 144 с.
Назарова Т. С. Педагогические технологии; новый этап эволюции? // Педагогика. 1997. № 3. С. 20-27.
Пригодій М. А. Визначення сучасних підходів до підготовки майбутніх учителів технологій // Вісн. Черніг. держ. пед. ун-ту ім. Т.Г. Шевченка. Чернігів: ЧНПУ, 2011. Вип. 93. С. 250-252.
Ченцов А. А. Методы разработки системы профессиональной подготовки учите-ля // Советская педагогика. 1976. № 3. С. 78-87.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.