Особливості застосування інтерактивних технологій кооперативного навчання
Анотація
Стаття присвячена проблемі формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із туристичного обслуговування під час застосування інтерактивних технологій навчання. Названо переваги та недоліки застосування інтерактивного навчання. Охарактеризовано вплив інтерактивних технологій кооперативного навчання на формування комунікативної компетентності студентів-туристів під час вивчення української літератури. Наведено приклади з власної педагогічної діяльності.
Повний текст:
PDFПосилання
Гай Н. М. Використання інтерактивних технологій на уроках спеціальних дисциплін / Н.М. Гай // Педагог професійної школи: методичний посібник / [За заг. ред. Т. М. Герлянд]. ‒ К. : ІПТО АПН України, 2009. ‒ Вип. 1. ‒ С. 57‒64.
Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід : метод. посіб. / авт.- уклад. О. Пометун, Л. Пироженко. – К. : АПН, 2002. – 136 с.
Савченко О. Я. Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися / О.Я. Савченко // Початкова школа. – 2007. ‒ № 8. – С. 1‒5.
Савченко О. Я. Формування у молодших школярів загальнонавчальних комунікатив-них умінь і навичок // Початкова школа. ‒ 2014. ‒ № 10. ‒ с. 6 – 10.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.