Особистісно орієнтоване виховання студентів в колективі

О. В. Кучай

Анотація


У статті розкрито особистісно орієнтоване виховання студентів в колективі. Визначено етапи становлення колективу, показано  функції колективу, як соціально діючої системи, виокремлено соціально-педагогічні чинники, які впливають на успішність розвитку і становлення студентського колективу. Активізація навчання сприяє успішності студентів, формуванню позитивних інтересів, пізнавальної активності та самостійності, то вона надає їм можливості позитивно ствердитися в навчанні і за допомогою цього посісти гідне місце в колективі.

Повний текст:

PDF

Посилання


Лебеденко С. Виховання у студентському колективі і через колектив (із досвіду роботи Полтавського юридичного інституту) // Витоки педагогічної майстерності. – 2012. – Випуск 9. – С. 125-129.

Вітвицька С.С. Особистісно орієнтоване виховання студентів у вищих навчальних за-кладах освіти // Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – С. 50-78.

Діалектика становлення і розвитку студентського колективу: академічної групи, курсу, факультету, ВНЗ [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.info-library.com.ua/books-text-4047.html

Осипова Т. Ю. Особистісно-орієнтоване виховання як умова професійного розвитку майбутніх учителів [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2011/6_2011/52.pdf

Шинкарук В.Д. Виховання особистості в колективі у педагогічній системі А.С. Макаренка / В.Д. Шинкарук // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія». – К.: Міленіум, 2016. – Вип.233. – С. 306-312.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.