Модель формування комунікативної культури майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування у процесі професійної підготовки
Анотація
Одна з головних ознак розвитку сучасного українського суспільства – формування нової генерації освічених людей – вимагає реалізації нової парадигми системи освіти. Перехід від традиційної освітньої моделі до інноваційної висуває нові вимоги до підготовки майбутніх фахівців різних галузей. Специфіка діяльності фахівців публічного управління та адміністрування полягає в тому, що вирішення професійних завдань здійснюється через комунікативні процеси. Ефективність здійснення цих процесів, і, відповідно, ефективність управлінської діяльності в цілому залежать від рівня комунікативної культури управлінців. У статті запропоновано модель формування комунікативної культури майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування у процесі професійної підготовки. Комунікативна культура займає провідне місце у загальнокультурному та професійному становленні особистості, тому формування високого рівня такої культури можна вважати однією з передумов ефективної професійної підготовки майбутніх фахівців публічного управління та адміністрування.
Повний текст:
PDFПосилання
Борисюк А. С. До проблеми професійної підготовки фахівця / А. С. Борисюк // Актуальні проблеми психології. Т. Х. – Ч. 5. – К.: Главник, 2008. – С. 50 – 56.
Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження : Методологічні поради молодим на-уковцям / С. У. Гон- чаренко. – Київ-Вінниця, 2008. – 278 с.
Дахин А.Н. Педагогическое моделирование: сущность, эффективность и неопре- деленность / А.Н. Дахин // Теория и практика образовательной технологии. – М.: Н?? школьных технологий, 2004. – С. 65–93.
Лодатко Є. О. Моделювання освітніх систем в контексті ціннісної орієнтації соціокультурного простору [текст] / Є. О. Лодатко // Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. – Вип. 112. – Черкаси, 2007. – С. 32-40.
Мельник С.В. Моделювання діяльності інноваційного навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю / С.В. Мельник // Рідна школа. – 2006. – № 4. – С. 25–29.
Михеев В. ?. Моделирование и методы теории измерений в педагогике [текст]: – 3-е изд., стереотип. / В. ?. Михеев. – М.: КомКнига, 2006. – 200 с.
Словарь-справочник по педагогике [авт.-сост. Мижериков В.А.; под общ. ред. Пидкасистого П.?.]. – М.: ТЦ “Сфера”, 2004. – 448 с.
Шандригось Г. А. Можливості моделювання у професійній підготовці майбутнього вчителя фізичної культури / Г. А. Шандригось. Електронний ресурс. – режим доступу : www.nbuv.gov.ua/portal/ Soc_Gum/Vchdpu/2012_98.../ Shand.pdf
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.