Індивідуальний здоров’язбережувальний підхід до осообистості майбутнього вчителя вищого навчального закладу
Анотація
У статті розкрито особливості індивідуального здоров’язбережувального підходу до осообистості майбутнього вчителя вищого навчального закладу, який направлений на створення у кожного студента ділового настрою, збудження інтересу до засвоєння здоров’язбережувальних знань, проявляється у рисах темпераменту, характеру, в здібностях, особливостях і якостях психічних процесів, у звичках та уподобаннях особистості майбутнього фахівця.
Повний текст:
PDFПосилання
Володько В. М. Індивідуалізація процесу навчання як принцип неперервної пе-дагогічної освіти / В. М. Володько // Система неперервної освіти: здобутки, пошуки, проблеми : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. – Чернівці: Митець, 1996. – С. 85 – 87.
Семенов ?. М. ?ндивидуальность. Большая советская энциклопедия / ?.М. Семенов. – Т. 10. – М.: ?зд. «Сов. Энциклопедия», 1972. – 188 с.
Щербак М. І. Індивідуальний підхід до формування професійних умінь і навичок майбутнього вчителя / М. І. Щербак // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. – 2012. – Вип.37. – С. 203–206.
Ягупов В. В. Педагогіка : [навч. посіб.] / В. В. Ягупов. – Київ : Либідь, 2002. – 560 с.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.