Критерії, показники та рівні розвитку професійного іміджу педагога у післядипломній освіті

М. М. Навроцька

Анотація


У статті уточнено сутність поняття  «імідж педагога». Здійснено аналіз наукових підходів до розроблення критеріїв та показників сформованості цього концепту. Визначено критерії, показники, рівні розвиненості професійного іміджу педагога в післядипломній освіті. До основних критеріїв віднесено: мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-поведінковий.  За допомогою тестів, опитувальників,  інтерв’ювання, аналізу уявлень педагогів про свій професійний імідж тощо зроблено висновок про важливість і шляхи створення зовнішнього вигляду, внутрішнього образу та комунікативних здібностей; розкрито показники рівнів сформованості професійного іміджу педагога.

Повний текст:

PDF

Посилання


Бойко А.М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації (підготовка вчителя до формування виховуючих відносин з учнями): [навч.-метод. посібник] / А. Бойко. – К.: ІЗМН, 1996. – 232 с.

Клименко Т.В. Теоретические основы становления будущего учителя в инновацион-ном образовании / Т.С. Клименко. – Чита: ?здательство ЗабГПУ, 1999. – 214 с.

Ніколаєску І. О. Розвиток професійного іміджу соціального педагога в післядипломній освіті : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Ніколаєску. – Черкаси, 2011. – 259 с.

Олійник В.В. Післядипломна педагогічна освіта України: сучасність і перспективи роз-витку: наук.-метод. посібник. / за заг. ред.. В.В. Олійниа, Л.І. Даниленко. – К. : Міленум, 2005. – 230 с.

Размолодчикова І. В. Формування професійного іміджу вчителя початкових класів у процесі вивчення фахових дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І.В. Размолодчико-ва. – Кіровоград, 2011. – 263 с.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.