Критерії, показники та рівні розвитку професійного іміджу педагога у післядипломній освіті
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Бойко А.М. Оновлена парадигма виховання: шляхи реалізації (підготовка вчителя до формування виховуючих відносин з учнями): [навч.-метод. посібник] / А. Бойко. – К.: ІЗМН, 1996. – 232 с.
Клименко Т.В. Теоретические основы становления будущего учителя в инновацион-ном образовании / Т.С. Клименко. – Чита: ?здательство ЗабГПУ, 1999. – 214 с.
Ніколаєску І. О. Розвиток професійного іміджу соціального педагога в післядипломній освіті : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Ніколаєску. – Черкаси, 2011. – 259 с.
Олійник В.В. Післядипломна педагогічна освіта України: сучасність і перспективи роз-витку: наук.-метод. посібник. / за заг. ред.. В.В. Олійниа, Л.І. Даниленко. – К. : Міленум, 2005. – 230 с.
Размолодчикова І. В. Формування професійного іміджу вчителя початкових класів у процесі вивчення фахових дисциплін : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І.В. Размолодчико-ва. – Кіровоград, 2011. – 263 с.
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.