Теоретичні основ формування педагогічної фаслітації у командирів військових підрозділів
Анотація
Обґрунтовано теоретичні основи педагогічної фасилітації командирів військових підрозділів. Встановлено, що основу педагогічної фасилітації утворює перетворювальний і збагачувальний обмін між взаємодіючими сторонами з їх когнітивними, вольовими, емоційно-чуттєвими, ціннісними, духовно-моральними потенціалами, практичним досвідом і відносинами. Виділено когнітивні, вольові, емоційно-чуттєві, поведінкові, аксіологічні, духовно-моральні феномени, які відображають феноменологію особистісного становлення і самозмін військовослужбовців, а також дозволяють визначити цілі педагогічної фасилітації керівного складу.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.