Теоретичні основ формування педагогічної фаслітації у командирів військових підрозділів

О. С. Предиткевич

Анотація


Обґрунтовано теоретичні основи педагогічної фасилітації командирів військових підрозділів. Встановлено, що основу педагогічної фасилітації утворює перетворювальний і збагачувальний обмін між взаємодіючими сторонами з їх когнітивними, вольовими, емоційно-чуттєвими, ціннісними, духовно-моральними потенціалами, практичним досвідом і відносинами. Виділено когнітивні, вольові, емоційно-чуттєві, поведінкові, аксіологічні, духовно-моральні феномени, які відображають феноменологію особистісного становлення і самозмін військовослужбовців, а також дозволяють визначити цілі педагогічної фасилітації керівного складу.


Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.