Багатовекторний вплив інтернет-середовища і соціальних мереж на студентів та викладачів університету
Анотація
В статті визначено ступінь багатовекторного впливу Інтернет-середовища та соціальних мереж на навчання, саморозвиток особистості студентів і працю молодих викладачів університету. Проведено аналіз позитивного і негативного впливу Інтерент-середовища і соціальних мереж, визначено час перебування в мережі Інтернет, з'ясовано для чого саме студенти і викладачі використовують Інтернет-мережу, визначено відсоток студентів і викладачів що, зареєстровані ви хоч би в одній соціальній мережі, проаналізовано де користуються соціальними мережами найчастіше (місце), з'ясовано чи впливає довге перебування в Інтернет-мережі та соціальних мережах на якість навчання студентів та працю молодих, досліджено самооцінку впливу Інтернету на успішність праці, саморозвитку студентів і молодих викладачів без допомоги Інтернету, визначено час перебування в мережу Інтернет, визначено мету і основні потреби користування соціальними мережами, узагальнено погляди студентів і молодиз викладачів з приводу того чи рахують вони соціальні мережі всесвітнім злом, наркотиком, «поганою тенденцією» та чи впливає соцсеть на ваші вчинки в реальному житті (покупки, мітинги і так далі), визначено які саме групи цікаві в соціальній мережі.
Повний текст:
PDFМетрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.