Вплив засобів корпоративної культур на формування ціннісного світогляду особистості в університетах наук про життя і навколишнє середовище

Р. В. Сопівник

Анотація


У статті на основі аксіологічного підходу розкривається процес формування особистості зануреної у корпоративну культуру університетів наук про життя і навколишнє середовище. Реконструюється етимологія та дається дефініція поняттю «корпоративна культура». Підкреслюється, що особистість засвоює, переводить у внутрішній план надбання корпоративної культури університету, а від так стає її ретранслятором та продукує її нову якість у власній суб’єктивній інтерпретації. Зауважується, що особливе місце у корпоративній культурі університетів наук про життя та навколишнє середовище належить валеоекологічним цінностям (цінності людського здоров’я та живої природи). Проведено аналогії між педагогікою паралельної педагогічної дії А.С.Макаренка та впливом корпоративних цінностей на формування соціально затребуваних психологічних утворень особистості. Підкреслюється роль лідерів (авторитетних керівників) у формуванні корпоративної культури університету.   

Повний текст:

PDF

Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.