ПЕДАГОГІЧНІ УМОВ РОЗВТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ЛІСОВОГО І САДОВО-ПАРКОВОГО ГОСПОДАРСТВА В ПРОЦЕСІ ВВЧЕННЯ ФАХОВХ ДСЦПЛІН

Т. М. Ткач

Анотація


У статті означено та проаналізовано педагогічні умови розвитку  професійної творчості майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства. Виокремлено й охарактеризовано цілий комплекс творчих методів і форм, які є ефективними під час впровадження педагогічних умов розвитку професійної творчості майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства у процесі вивчення фахових дисциплін.


Повний текст:

PDF

Посилання


Андреев В.?. Эвристическое программирование учебно- исследовательской дея-тельности / В.?. Андреев. – М. : Высш. шк., 1981. – 240 с.

Білоус В.Т., Горюнова Л.І., Цимбалюк А.В., Цимбалюк С.Я. Основи організації та ме-тодики викладання у вищій школі : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В.Т. Білоус, Л.І. Горюнова, А.В. Цимбалюк, С.Я. Цимбалюк. – Ірпінь : Академія ДПС України, 2001. – 144 с.

Гуцан, Т.Г. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів економіки до профільного навчання старшокласників [Електронний ресурс] / Гуцан Тетяна Григорівна. – Режим доступу : http://intkonf.org.

Дерев’янко, О.В. Теоретичні засади формування професійної компетентності / О.В. Дерев’янко, В.І. Тернопільська // Збірник наукових праць № 27. Серія: Сучасні інфор-маційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, тео-рія, досвід, проблеми. – Вінниця, 2011. – С. 523–528.

Ескобедо, Севіль Еміраліївна. Методика формування проектних умінь майбутніх інже-нерів садово-паркового господарства: дис. … кан. пед. наук / С.Е. Ескобедо. – Київ., 2017. – 220с.

Камынина, Т.П. Формирование учебно-проектной деятельности студента в образова-тельном процессе : дисс. … кандидата пед. наук / Камынина Т.П. – Оренбург, 2006. – 200 с.

Малькова, М.О. Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з девіантними підлітками : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.01 / Малько-ва М.О. – Луганськ, 2006. – 252 с.

Манько В.І. Дидактичні умови формування у студентів професійно пізнавального інте-ресу до спеціальних дисциплін / В.М. Манько // Соціалізація особистості : зб. наук. пр. Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – С.153–161.

Маркова А.К. Формирование мотивации учения / А.К. Маркова, Т.А. Матис, А.Б. Орлов. – М.: Просвищение, 1990. – 192с.

Федорова, О.Ф. Некоторые вопросы активизации учащихся в процессе теоретическо-го и производственного обучения / О.Ф.Федорова. – М. : Высшая школа, 1970. – 301 с.

Полонский В.М. Словарь по образованию и педагогике / В.М. Полонский. – М.: Высш.шк. 2004. – 512с.

Полупан О.В., Виговська С.В. Формування практичних умінь майбутніх фахівців садо-во-паркового господарства у процесі професійної підготовки Національний університет біоресурсів і природокористування України Полупан О.В., Виговська С.В // Науковий вісник національного університету біоресурсів і природакористування України / Серія “Педагогіка. Психологія. Філософія” / Рудкол.: С.М. Ніколаєнко (відп. ред.) та ін. – К.: Міленіум, 2016. – Вип. 240. – …с.

Словарь-справочник по педагогике [Текст] / Автор составитель В.А. Мижериков // Под общ ред. JI. ?. Пидкаситского. – М.: ТЦ Сфера, 2004. – 448с

Prygodii М.А., Byvalkevytch L.M Training of engineers-teachers is to organization of technical creative work of students in context of technological approach (Підготовка інженерів-педагогів до організації технічної творчості студентів у контексті технологічного підходу) // Trendy ve vzdělávání 2013. – agentura GEVAK s. r. o. – Olomouc, 2013. – P. 124-127.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.