СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ПОНЯТТЯ «ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ВОДНХ РЕСУРСІВ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСТЕТІВ НАУК ПРО ЖТТЯ ТА НАВКОЛШНЄ СЕРЕДОВЩЕ»
Анотація
У статті обґрунтовано сутність понять «цінність», «ціннісне ставлення до водних ресурсів», виділено структурні компоненти та описано характерні особливості ціннісного ставлення до водних ресурсів студентів наук про життя та навколишнє середовище.
Повний текст:
PDFПосилання
Аверин В.А. Психологическая структура личности / В.А. Аверин // Психология личности: учеб.пособ. – СПб.: ?зд-во Михайлова В. А., 1999. – 89 с.
Виховання і самовиховання на засадах національно-патріотичних цінностей: методи-чний посібник для студентів і науково-педагогічних працівників аграрних і природоохо-ронних ВНЗ / Укладачі Р. В. Сопівник, Г.В.Петрів. – К.: «ЦП «Компринт», 2014. – 185 с.
Водний кодекс України; Кодекс України про надра; Лісовий кодекс України; Повітряний кодекс України: станом на 1 вересня 2011 року. – Х. : Право, 2011. – 248 с.
Водні ресурси. [Електронний ресурс]. – режим доступу: http://uk.wikipedia.org/wiki/Водні_ресурси. – Назва з екрану
Добровольський В. В. Екологічнізнання: Навч. посіб. / В.В. Добровольський. – К.: Про-фесіонал, 2005. – 304 с.
Коджаспирова Г.М. Педагогический словарь / Г.М. Коджаспирова, А.Ю. Коджаспиров. – М.: Academia, 2000. – 173 с.
Пустовіт Г.П. Філософсько-культорологічний аспект у екологічній освіті. // Шлях освіти. – 2002. –№ 3. – С.7-11.
Современный философский словарь / под ред. В. Е. Кемерова. – 3-е изд., испр. и доп. – М. : Академический Проект, 2004. – 864 с.
Ширіна О.О. Підходи до розуміння сутності поняття «ціннісне ставлення майбутніх учителів іноземної мови до полікультурної освіти» / О.О. Ширіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць / [гол. ред. : Т. І. Су-щенко]. – Запоріжжя, Класичний приватний університет, 2010. – № 10 (63).
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.