Інформаційно-комунікаційні технології як знаряддя підготовки майбутнього вчителя початкової школи до професійного самовизначення
Анотація
У статті аналізується проблема використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструментарію підготовки майбутнього вчителя початкової школи до професійного самовизначення в контексті становлення нової системи освіти в Україні, орієнтованої на входження до світового інформаційно-освітнього простору, переходу до інноваційної моделі розвитку науки та педагогічної освіти. Наголошується на важливості використання технологій мультимедіа, програмно-апаратного комплексу «Інтерактивна дошка», електронного портфоліо.
Посилання
Энциклопедический словарь. – изд. 4-е. – М.: Советская эн¬циклопедия, 1987. – 1600 с.
Новий тлумачний словник української мови / [уклад. В.Яременко, О.Сліпушко]. – 2-ге вид., виправлене. – Т.1. – К.: Аконіт, 2008. – 926с.
Розвиток педагогічної майстерності викладача в умовах неперервної освіти: [монографія] / [за ред. М. М. Солдатенка, О. М. Семеног]. – Глухів: РВВ ГДПУ, 2008. – 284 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України // Головний редактор В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Бесклінська О. П. «Інтерактивні технології при вивченні математичних дисциплін у вищих навчальних закладах» / О. П. Бесклінська. – Режим доступу: www.knlu.kiev.ua/ua/c_inf/conf/02_Besklinska.pdf
Сороко Н. В. Дидактичні функції інформаційних і комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя-словесника / Н. В. Сороко. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em5/cont.html.
Фільо І. Є. Технологія е-портфоліо в професійній підготовці інженерних фахівців / І. Є. Фільо // Теорія та методика електронного навчання : збірник наукових праць. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НметАУ, 2011. – Вип. 11. – 409 с.
Вечірко М.С. Формування готовності майбутніх вчителів філологічних спеціальностей до професійного самовизначення / Мирослава Сергіївна Вечірко: дис… канд… пед… наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Кіровоград, 2013. – 231c.
Кучай О. Формирование информационной компетенции – одна из ведущих задач подготовки будущего учителя // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. – Серия: “Педагогика и психология”. – 2010. – № 1(1). – С. 23-25.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).