Інформаційно-комунікаційні технології як знаряддя підготовки майбутнього вчителя початкової школи до професійного самовизначення
Abstract
У статті аналізується проблема використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструментарію підготовки майбутнього вчителя початкової школи до професійного самовизначення в контексті становлення нової системи освіти в Україні, орієнтованої на входження до світового інформаційно-освітнього простору, переходу до інноваційної моделі розвитку науки та педагогічної освіти. Наголошується на важливості використання технологій мультимедіа, програмно-апаратного комплексу «Інтерактивна дошка», електронного портфоліо.
References
Энциклопедический словарь. – изд. 4-е. – М.: Советская эн¬циклопедия, 1987. – 1600 с.
Новий тлумачний словник української мови / [уклад. В.Яременко, О.Сліпушко]. – 2-ге вид., виправлене. – Т.1. – К.: Аконіт, 2008. – 926с.
Розвиток педагогічної майстерності викладача в умовах неперервної освіти: [монографія] / [за ред. М. М. Солдатенка, О. М. Семеног]. – Глухів: РВВ ГДПУ, 2008. – 284 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України // Головний редактор В. Г. Кремень. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.
Бесклінська О. П. «Інтерактивні технології при вивченні математичних дисциплін у вищих навчальних закладах» / О. П. Бесклінська. – Режим доступу: www.knlu.kiev.ua/ua/c_inf/conf/02_Besklinska.pdf
Сороко Н. В. Дидактичні функції інформаційних і комунікаційних технологій у професійній діяльності вчителя-словесника / Н. В. Сороко. – Режим доступу : http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em5/cont.html.
Фільо І. Є. Технологія е-портфоліо в професійній підготовці інженерних фахівців / І. Є. Фільо // Теорія та методика електронного навчання : збірник наукових праць. – Кривий Ріг : Видавничий відділ НметАУ, 2011. – Вип. 11. – 409 с.
Вечірко М.С. Формування готовності майбутніх вчителів філологічних спеціальностей до професійного самовизначення / Мирослава Сергіївна Вечірко: дис… канд… пед… наук: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Кіровоград, 2013. – 231c.
Кучай О. Формирование информационной компетенции – одна из ведущих задач подготовки будущего учителя // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. – Серия: “Педагогика и психология”. – 2010. – № 1(1). – С. 23-25.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).