Аналіз державного стандарту початкової освіти і програм з трудового навчання для початкової школ

Автор(и)

  • V. A. Balakirevа

Анотація

У статті проаналізовано державний стандарт початкової освіти і програми з трудового навчання для початкової школи. Проведено анкетування вчителів початкової школи щодо організації трудового навчання молодших школярів. Визначено, що необхідно розв’язати проблеми способів формування змісту освіти  та низку практичних проблем щодо шляхів оптимального поєднання предметної основи початкового навчання з його інтеграцією і диференціацією, українознавчого компонента із змістом освіти у школах національних меншин, вирішити проблему спрямованості змісту освіти на індивідуалізацію навчання, розвиток обдарованих дітей з його орієнтацією на державні стандарти тощо.

Посилання

Державний стандарт початкової загальної освіти [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mon.gov.ua/npa/pro-derzhavniy-standart-pochatkovoi-zagalnoi-osviti.

Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року [Елек-тронний ресурс] – Режим доступу: http://http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/344/2013

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-02