Структурна модель інтегрованого та поетапно-діяльністного освітнього середовища у дослідницькій підготовці інженерів аграрного профілю
Анотація
У статті висвітлені основні вимоги до побудови методичної системи формування дослідницької компетентності інженера аграрного профілю, змодельовано концептуальні структурні моделі інтегрованого та поетапно-діяльнісного освітніх середовищ у формуванні дослідницької компетентності інженерів-аграрників, схарактеризовано фактори виробництва, наукових інновацій та навчального закладу, описано аналітико-інноваційну, професійно-розвивальну та наукову інженерну дослідницьку діяльність.
Посилання
Бєлкіна С. Д. Формування дослідницької компетентності майбутніх інженерів у про-цесі викладання навчальних дисциплін циклу природничо-наукової підготовки / Професійна освіта. Наукові записки. Серія: педагогіка. – 2015. №3. С.19-25.
Буцик І.М. Методична система формування дослідницької компетентності інженерів аграрного профілю // Науковий вісник Миколаївського національного уні-верситету імені В.О.Сухомлинського. Миколаїв, 2017. Вип. 3(58) С. 50-54.
Буцик І.М. Особливості світового освітнього досвіду у формуванні до-слідницької компетентності інженерів // Науковий вісник Миколаївського національ-ного університету імені В.О.Сухомлинського. Миколаїв, 2017. Вип. 4(59). С. 99-104.
Васюк О. В. Формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів: монографія. Київ–Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2014. 336 с.
Ганф Г. Методичні рекомендації щодо зіставлення кваліфікацій з Націона-льною рамкою кваліфікацій України. [Електронний ресурс] Режим досту-пу:http://www.ipq.org.ua/upload/files/files/03_Novyny/2015.03.18_
Twinning_final_conference/Final%20Guidelines%20referencing%20Ukraine_UKR.pdf. Назва з екрана. Дата звернення: 02.03.2018 р.
Головин Н. М. Формування дослідницьких умінь з дисциплін природничо-математичного циклу в студентів агротехнічного інституту в процесі фахової підгото-вки: автореф. дисерт. канд. пед. наук: 13.00.04 / Тернопільський нац. пед. університет ім. Володимира Гнатюка. Тернопіль, 2007. 20 с.
Горшкова О. О. Подготовка студентов к исследовательской деятельности в контексте компетентностно-ориентированного инженерного образования: дис... д. пед. наук: 13.00.08. /Москва, 2017. 394 с.
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1341 «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-п.–Назва з екрана. Дата звер-нення: 02.03.2018 р.
Салямова Д. Р. Стимулирование развития научно-исследовательской дея-тельности в высшем учебном заведении: дис. ... канд. эконом. наук: 08.00.05 / Москва, 2009. 210 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).