Структурна модель інтегрованого та поетапно-діяльністного освітнього середовища у дослідницькій підготовці інженерів аграрного профілю

Автор(и)

  • І. М. Butsyk

Анотація

У статті висвітлені основні вимоги до побудови методичної системи формування дослідницької компетентності інженера аграрного профілю, змодельовано концептуальні структурні моделі інтегрованого та поетапно-діяльнісного освітніх середовищ у формуванні дослідницької компетентності інженерів-аграрників, схарактеризовано фактори виробництва, наукових інновацій та навчального закладу, описано аналітико-інноваційну, професійно-розвивальну та наукову інженерну дослідницьку діяльність.

Посилання

Бєлкіна С. Д. Формування дослідницької компетентності майбутніх інженерів у про-цесі викладання навчальних дисциплін циклу природничо-наукової підготовки / Професійна освіта. Наукові записки. Серія: педагогіка. – 2015. №3. С.19-25.

Буцик І.М. Методична система формування дослідницької компетентності інженерів аграрного профілю // Науковий вісник Миколаївського національного уні-верситету імені В.О.Сухомлинського. Миколаїв, 2017. Вип. 3(58) С. 50-54.

Буцик І.М. Особливості світового освітнього досвіду у формуванні до-слідницької компетентності інженерів // Науковий вісник Миколаївського національ-ного університету імені В.О.Сухомлинського. Миколаїв, 2017. Вип. 4(59). С. 99-104.

Васюк О. В. Формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів: монографія. Київ–Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2014. 336 с.

Ганф Г. Методичні рекомендації щодо зіставлення кваліфікацій з Націона-льною рамкою кваліфікацій України. [Електронний ресурс] Режим досту-пу:http://www.ipq.org.ua/upload/files/files/03_Novyny/2015.03.18_

Twinning_final_conference/Final%20Guidelines%20referencing%20Ukraine_UKR.pdf. Назва з екрана. Дата звернення: 02.03.2018 р.

Головин Н. М. Формування дослідницьких умінь з дисциплін природничо-математичного циклу в студентів агротехнічного інституту в процесі фахової підгото-вки: автореф. дисерт. канд. пед. наук: 13.00.04 / Тернопільський нац. пед. університет ім. Володимира Гнатюка. Тернопіль, 2007. 20 с.

Горшкова О. О. Подготовка студентов к исследовательской деятельности в контексте компетентностно-ориентированного инженерного образования: дис... д. пед. наук: 13.00.08. /Москва, 2017. 394 с.

Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1341 «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-п.–Назва з екрана. Дата звер-нення: 02.03.2018 р.

Салямова Д. Р. Стимулирование развития научно-исследовательской дея-тельности в высшем учебном заведении: дис. ... канд. эконом. наук: 08.00.05 / Москва, 2009. 210 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-02