Структурна модель інтегрованого та поетапно-діяльністного освітнього середовища у дослідницькій підготовці інженерів аграрного профілю
Abstract
У статті висвітлені основні вимоги до побудови методичної системи формування дослідницької компетентності інженера аграрного профілю, змодельовано концептуальні структурні моделі інтегрованого та поетапно-діяльнісного освітніх середовищ у формуванні дослідницької компетентності інженерів-аграрників, схарактеризовано фактори виробництва, наукових інновацій та навчального закладу, описано аналітико-інноваційну, професійно-розвивальну та наукову інженерну дослідницьку діяльність.
References
Бєлкіна С. Д. Формування дослідницької компетентності майбутніх інженерів у про-цесі викладання навчальних дисциплін циклу природничо-наукової підготовки / Професійна освіта. Наукові записки. Серія: педагогіка. – 2015. №3. С.19-25.
Буцик І.М. Методична система формування дослідницької компетентності інженерів аграрного профілю // Науковий вісник Миколаївського національного уні-верситету імені В.О.Сухомлинського. Миколаїв, 2017. Вип. 3(58) С. 50-54.
Буцик І.М. Особливості світового освітнього досвіду у формуванні до-слідницької компетентності інженерів // Науковий вісник Миколаївського національ-ного університету імені В.О.Сухомлинського. Миколаїв, 2017. Вип. 4(59). С. 99-104.
Васюк О. В. Формування професійної спрямованості майбутніх соціальних педагогів: монографія. Київ–Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2014. 336 с.
Ганф Г. Методичні рекомендації щодо зіставлення кваліфікацій з Націона-льною рамкою кваліфікацій України. [Електронний ресурс] Режим досту-пу:http://www.ipq.org.ua/upload/files/files/03_Novyny/2015.03.18_
Twinning_final_conference/Final%20Guidelines%20referencing%20Ukraine_UKR.pdf. Назва з екрана. Дата звернення: 02.03.2018 р.
Головин Н. М. Формування дослідницьких умінь з дисциплін природничо-математичного циклу в студентів агротехнічного інституту в процесі фахової підгото-вки: автореф. дисерт. канд. пед. наук: 13.00.04 / Тернопільський нац. пед. університет ім. Володимира Гнатюка. Тернопіль, 2007. 20 с.
Горшкова О. О. Подготовка студентов к исследовательской деятельности в контексте компетентностно-ориентированного инженерного образования: дис... д. пед. наук: 13.00.08. /Москва, 2017. 394 с.
Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1341 «Про затвердження Національної рамки кваліфікацій» [Електронний ресурс]. Режим доступу:http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-п.–Назва з екрана. Дата звер-нення: 02.03.2018 р.
Салямова Д. Р. Стимулирование развития научно-исследовательской дея-тельности в высшем учебном заведении: дис. ... канд. эконом. наук: 08.00.05 / Москва, 2009. 210 с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).