Формування готовності майбутніх тренерів-викладачів з веслування академічного до професійної діяльності у різних ВНЗ України

Автор(и)

  • А. M. Dymova
  • К. V. Dymov
  • А. V. Dymov

Анотація

Авторами проведений теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з означеної проблеми. Джерельну базу теоретичного дослідження склали праці провідних науковців в галузі педагогіки, сучасні дисертаційні дослідження, наукові збірники, періодичні та біографічні видання.

Авторами встановлено, що майбутній тренер-викладач по закінченню вищого навчального закладу повинен оволодіти знаннями з основних історичних етапів, напрямків й проблем розвитку фізичної культури й спорту (на прикладі веслування академічного); соціальних функцій фізичної культури та спорту у сучасному суспільстві; політичних, соціальних, економічних, юридичних, етичних, естетичних, психолого-педагогічних аспектів сучасної фізкультурно-спортивної діяльності; української та іноземної мови на рівні, що забезпечує спілкування з людьми й роботу з документами та ін.

Задля з’ясуванні деяких особливостей формування готовності тренера-викладача з веслування академічного до майбутньої професійної діяльності здійснено анкетування 102 студентів вищих навчальних закладів України. На основі аналізу результатів відповідей опитаних студентів вищих навчальних закладів України, виявлено, що переважна більшість (47,06%) респондентів не достатньо володіє знаннями про сутність, мету, завдання й зміст професійної діяльності тренера-викладача з веслування академічного.

Перспективи подальших досліджень вбачаємо у вивченні та з’ясуванні інших аспектів формування готовності тренера-викладача до майбутньої професійної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-02