Формування готовності майбутніх тренерів-викладачів з веслування академічного до професійної діяльності у різних ВНЗ України
Анотація
Авторами проведений теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з означеної проблеми. Джерельну базу теоретичного дослідження склали праці провідних науковців в галузі педагогіки, сучасні дисертаційні дослідження, наукові збірники, періодичні та біографічні видання.
Авторами встановлено, що майбутній тренер-викладач по закінченню вищого навчального закладу повинен оволодіти знаннями з основних історичних етапів, напрямків й проблем розвитку фізичної культури й спорту (на прикладі веслування академічного); соціальних функцій фізичної культури та спорту у сучасному суспільстві; політичних, соціальних, економічних, юридичних, етичних, естетичних, психолого-педагогічних аспектів сучасної фізкультурно-спортивної діяльності; української та іноземної мови на рівні, що забезпечує спілкування з людьми й роботу з документами та ін.
Задля з’ясуванні деяких особливостей формування готовності тренера-викладача з веслування академічного до майбутньої професійної діяльності здійснено анкетування 102 студентів вищих навчальних закладів України. На основі аналізу результатів відповідей опитаних студентів вищих навчальних закладів України, виявлено, що переважна більшість (47,06%) респондентів не достатньо володіє знаннями про сутність, мету, завдання й зміст професійної діяльності тренера-викладача з веслування академічного.
Перспективи подальших досліджень вбачаємо у вивченні та з’ясуванні інших аспектів формування готовності тренера-викладача до майбутньої професійної діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).