Формування готовності майбутніх тренерів-викладачів з веслування академічного до професійної діяльності у різних ВНЗ України
Abstract
Авторами проведений теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з означеної проблеми. Джерельну базу теоретичного дослідження склали праці провідних науковців в галузі педагогіки, сучасні дисертаційні дослідження, наукові збірники, періодичні та біографічні видання.
Авторами встановлено, що майбутній тренер-викладач по закінченню вищого навчального закладу повинен оволодіти знаннями з основних історичних етапів, напрямків й проблем розвитку фізичної культури й спорту (на прикладі веслування академічного); соціальних функцій фізичної культури та спорту у сучасному суспільстві; політичних, соціальних, економічних, юридичних, етичних, естетичних, психолого-педагогічних аспектів сучасної фізкультурно-спортивної діяльності; української та іноземної мови на рівні, що забезпечує спілкування з людьми й роботу з документами та ін.
Задля з’ясуванні деяких особливостей формування готовності тренера-викладача з веслування академічного до майбутньої професійної діяльності здійснено анкетування 102 студентів вищих навчальних закладів України. На основі аналізу результатів відповідей опитаних студентів вищих навчальних закладів України, виявлено, що переважна більшість (47,06%) респондентів не достатньо володіє знаннями про сутність, мету, завдання й зміст професійної діяльності тренера-викладача з веслування академічного.
Перспективи подальших досліджень вбачаємо у вивченні та з’ясуванні інших аспектів формування готовності тренера-викладача до майбутньої професійної діяльності.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).