Кроскультурна підготовка майбутніх фахівців в умовах глобалізації
Анотація
У статті розглядається кроскультурна підготовка майбутніх фахівців в умовах глобалізації. Наголошено на чотирьох основних елементах культури: поняття, відносини, цінності, правила та норми. Кроскультурні комунікації розглянуто з двох аспектів: співробітництво у міжнародному туризмі та просування національного туристичного продукту на міжнародному туристичному ринку. З’ясовано, що важливою професійною якістю сучасного фахівця стає здатність до здійснення професійного спілкування іноземною мовою, яке не може бути ефективним без знання правил і норм кроскультурної комунікації. Культура є комплексом суб’єктивацій і об’єктивацій, які обов’язково мають засвоюватися в процесі кроскультурної освіти та використовуються в повсякденній орієнтації. Найважливіша функція культури – це те, що вона є способом, за допомогою якого суспільства вирішують проблеми.
Посилання
Теорія та історія світової і вітчизняної культури : підручник / Н.Я. Горбач, С. Д. Гелей, З. П. Російська та ін. – Львів : Каменяр, 1992. 166 с.
Головлева Е. Л. Основы межкультурной коммуникации. Ростов-на-Дону : Фе-никс, 2008. 224 с.
Муковіз О. П. Дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителів по-чаткової школи: теорія та методика : монографія. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2016. 393 с.
Солодка А. Міжнародна освіта та кроскультурне навчання в американському освітньому просторі. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2016. № 4. С. 176-183.
Bennett M. J. A developmental approach to training for intercultural sensitivity. A International Journal of Intercultural Relations. 1986, vol. 10. Р. 179–196.
Сідоров В. І. Розробка крос культурного веб-квесту для підготовки майбутніх фахівців галузі туризму. Proceedings of the International Scientific Conference «Modern Methodology of Science and Education» September 18, 2017, Warsaw, Poland Vol. 2
Кухаренко В. М., Сиротенко Н. Г. Дистанційне навчання – педагогічна техно-логія ХХІ сторіччя. Комп’ютерно орієнтовані системи навчання: збірник наукових праць. 2001. Вип. 4. С. 11–15.
Дем’яненко О. Формування кроскультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя №6 (Ч. 1), 2012. С. 167-172.
Емельянов Ю. Н. Основы культуральной антропологии. СПб., 1994. 270 с.
Кучай А. В. Формирование информационной компетенции – одна из ведущих задач подготовки будущего учителя. Вектор науки Тольяттинского государственного университета. – Серия: “Педагогика и психология”. 2010. – № 1(1). – С. 23-25.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).